Reservdelskoordinator till Prima Power
Skicka ansökan

Om tjänsten

Besök hemsida montico.se
Omfattning Heltid
Publicerad 2024-09-27

* Vår kund Prima Power förser företag i alla storlekar med riktade dynamiska teknologier som förbättrar lönsamheten inom plåtbearbetning. Vi skapar integrerade automatiserade lösningar som är utformade för att möta våra kunders utmaningar och öppna upp för deras framtida tillväxt. Vi erbjuder högpresterande maskiner för flexibla och exakta utföranden. Vårt produktsortiment är ett av de bredaste inom branschen, och omspänner alla steg i plåtbearbetningsprocessen: 2D- och 3D-lasermaskiner, stansmaskiner och kombinerade stans-/laser- och stans-/skärmaskiner, kantpressar, panelbockare, flexibla tillverkningssystem, samt automation. På Prima Power är det kundfokuset som ger mervärde. Vi erbjuder ett komplett utbud av modulära lösningar, och vårt kundcentrerade arbetssätt och vår mångåriga kunskap kommer till sin rätt i tekniska system och maskiner för hållbar och effektiv tillverkning - allt baserat på en unik historia av teknisk integration. Våra tillverkningsanläggningar finns i Italien, Finland, USA och Kina, varifrån vi levererar maskiner och system över hela världen. Tjänster är en viktig del av Prima Powers verksamhet, och dessa är avsedda att ge dig professionell, engagerad och effektiv support var du än befinner dig världen. Alla våra produkter har utvecklats enligt vårt koncept "Gröna metoder" som förenar hållbarhet med produktivitet. Om tjänsten Vi söker en strukturerad och driven Reservdelskoordinator som vill vara den självklara experten på att hantera logistiken och försörjningen av viktiga komponenter. I rollen kommer du att säkerställa att våra kunder och partners får de reservdelar de behöver i tid, för att minimera driftstopp och maximera produktiviteten. Arbetsbeskrivning Som Reservdelskoordinator kommer du att: * Upprätta och hantera reservdelslager för att säkerställa tillgängligheten av kritiska delar. * Samordna leveranser av reservdelar och utrustning till kunder och partners. * Hantera kundförfrågningar och beställningar samt ge support för att lösa problem och frågor kring reservdelar. * Upprätthålla noggranna register över lagernivåer och delarnas placering för att säkerställa en effektiv lagerhantering. Vi söker dig som För att lyckas i rollen ser vi att du har: * Minst 3 års erfarenhet inom reservdelshantering, logistik eller liknande roll. Erfarenhet från tillverknings- eller bilindustrin är meriterande. * En systematisk och noggrann personlighet med starka organisatoriska och kommunikativa färdigheter. * Dokumenterad skicklighet i lagerhanteringsprogram och en stark kundserviceinriktning. Om du är en problemlösare med en passion för logistik och kundservice som vill vara en nyckelperson i vår verksamhet, ser vi fram emot din ansökan! Varför ska du välja oss? På Prima Power tror vi på att utvecklas tillsammans med våra anställda. Du kommer att få möjlighet att arbeta i en innovativ och hållbar miljö, där varje teammedlem bidrar till att hjälpa kunderna att uppnå ökad effektivitet och framgång. Vad vi erbjuder: • En dynamisk, kunskapsdriven arbetsmiljö • Möjlighet att arbeta med den senaste tekniken • Konkurrenskraftig lön och förmåner • Möjligheter till professionell tillväxt och utveckling Ansök idag och ta nästa steg i din karriär med Prima Power! Då vi gör löpande urval tar vi gärna emot din ansökan så snart som möjligt. Urvalet kommer att göras så snart rätt kandidat har hittats.

Mer info

Omfattning Heltid
Varaktighet Tillsvidare
Antal platser 1
Lön Fast månads- vecko- eller timlön

Sök jobbet

Ansök via arbetsgivarens hemsida

Skicka ansökan

Dela annons