Floor Coordinator
HR On Demand 170 dagar kvar Mölndal
Skicka ansökan

Om tjänsten

Besök hemsida
Omfattning Heltid
Publicerad 2024-09-27

Här är en möjlighet att komma in i vår spännande verksamhet på Ribocure Pharmaceuticals AB och att arbeta i våra nya fräscha lokaler i GoCo Clinic i Mölndal!

Nu söker vi en Floor Coordinator för koordinering och administration till företaget, både till kontoret och till vår klinik där vi tar emot patienter i olika forskningsstudier.

Ribocure Pharmaceuticals startades i januari 2022 och är ett unikt forskningsföretag för läkemedelsframställning med inriktning mot hjärt-kärlsjukdom, leversjukdom och ovanliga sjukdomar. Vi är ett trettiotal personer i Mölndal som arbetar inom forskning, administration, lab och klinik - allt i ett och samma hus.

Som person är du kreativ, strukturerad och serviceinriktad och tycker om att ha varierande arbetsuppgifter som snabbt kan omprioriteras.

Tjänsten innebär praktiskt arbete och administration i våra lokaler i GoCo Clinic under vardagar 08.00-17.00. Det är en tillsvidaretjänst med provanställning. Det är viktigt att du är och känner dig som en del av företaget där du kommer att delta i våra företagsmöten och andra aktiviteter som rör all personal. Du kommer att rapportera till Business Planning Lead och få stöttning och chans till att lära dig de olika ansvarsområdena.

Ansvarsområden

  • Telefonansvarig i form av att ta emot inkommande samtal på våra olika telefonlinjer till kontor, lab och klinik
  • Ansvara för kontorsmaterial, beställning och inventering av kontorsförråd
  • Ansvara för kök, köksutrymmen och beställa matvaror
  • Kontaktperson för leveranser, möta leverantörer, ta emot gods och leverera ut till rätt funktion inom företaget. Beställa upphämtning av utgående leveranser.
  • Ansvara för kontakten med hyresvärden vid felanmälningar och att följa upp att uppgifter åtgärdas
  • Tvätt av klinikens arbetskläder
  • Ansvara för beställning av klinikens förbrukningsmaterial, ta emot leveranser och se till att det finns påfyllt med material där det behövs
  • Vid tillfällen hjälpa till med morgonrutiner som tex att sätta på kaffe till våra patienter
  • Vid tillfällen värma lunch till våra patienter
  • Vid tillfällen möta patienter då de ankommer kliniken
  • Vid tillfällen planera, beställa catering, hämta mat och duka vid olika firanden och möten

Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet för denna tjänst och arbetsuppgifterna kan komma att formas för att främja personlig utveckling efter dina kvalifikationer.

Du kommunicerar flytande på svenska och har goda kunskaper i engelska, både i tal och skrift. I rollen möter du många olika personer där du behöver ha god samarbetsförmåga och vara flexibel samt kunna ta egna beslut.

Önskemål

  • Trevligt bemötande
  • Flexibel
  • Noggrann
  • Förmåga att ha flera saker på gång samtidigt
  • God samarbetsförmåga
  • Självgående
  • Uthållig
  • Flytande svenska, både i tal och skrift
  • Goda kunskaper i engelska både i skrift och tal
  • IT vana – Microsoft office, online beställningar
  • Gymnasial utbildning - undersköterska eller motsvarande är ett plus

Varmt välkommen att söka denna roliga tjänst för att bli en del av vårt företagsteam med mål att leverera högkvalitativa behandlingar som förbättrar patienters liv. Om du brinner för att jobba med människor och har de kvalifikationer vi önskar hoppas vi att du vill söka till oss.

Ansök enkelt genom att klicka på Skicka Ansökan. Vi vill att du bifogar ett CV samt personligt brev senast den 18 oktober. Vi kommer att intervjua kandidater löpande.

Vi erbjuder konkurrenskraftig lön, omfattande förmånspaket och tillfällen för utveckling.

Vårt företag värnar om jämlikhet och välkomnar sökande med olika bakgrund.

Rekryterande chef är Malin Westberg, Business Planning Lead

Mer info

Omfattning Heltid
Varaktighet Tillsvidare
Antal platser 1
Lön Fast månads- vecko- eller timlön

Sök jobbet

Ansök via arbetsgivarens hemsida

Skicka ansökan

Dela annons