OBS! Sista ansökningsdag har passerat för denna annons. Du kan fortfarande läsa om den, men det går inte längra att ansöka.
Arbetsbeskrivning
Recyclean systems AB med 30-års erfarenhet i branschen har man utvecklat ett produktsortiment baserat på modern kemi och bästa tillgängliga teknik. Avsikten med vårt noggrant utvecklade produktsortiment är att tillgodose de ökande kraven på varje steg i processen. Genom att möta och överträffa dessa krav ligger vi före branschen när det gäller hållbarhet och ny teknik. Tillsammans med vårt systerföretag Gimeco är vi redo att samarbeta med din galvaniseringsindustri och tillhandahålla allt du behöver i din process.
Vi söker en erfaren och engagerad administratör som vill vara en del av vår spännande förbättringsresa! I denna roll kommer du att spela en nyckelroll i att hantera och optimera våra administrativa processer, med fokus på orderhantering och övergripande effektivitet. Meriterande om du har gedigen erfarenhet inom administration och som trivs med att arbeta strukturerat och lösningsorienterat. Har du dessutom en bakgrund inom ekonomi ser vi det som en stor fördel, eftersom det ger dig en bredare förståelse för verksamheten och våra flöden. Om du vill ha en utmanande och utvecklande roll där du verkligen kan göra skillnad – då är det här rätt tjänst för dig! Skicka in din ansökan och bli en del av vårt engagerade team!
Randstad Professional är karriärpartnern som hjälper dig att hitta rätt jobb, brinna för det du gör och utveckla din karriär. Som konsult hos oss får du konkurrenskraftig lön, förmåner och kollektivavtalade villkor. Din konsultchef, som alltid finns nära till hands, ser till att du får varierande och utvecklande uppdrag på olika företag, inom olika branscher. Med tillgång till ett brett utbud av möjligheter, ett stort globalt nätverk och vår utpräglade specialisering är vi din vägledande partner som hjälper dig att bygga en givande karriär.
Ansvarsområden
I denna roll kommer du att ansvara för orderhantering, kundärenden och framtagning av offerter, med målet att alltid leverera service i absolut toppklass. Du kommer att ha en central roll i att säkerställa att våra kunder får den bästa möjliga upplevelsen, och att varje ärende hanteras effektivt och noggrant.
Dina huvudsakliga arbetsuppgifter kommer att innefatta:
Kvalifikationer
För att du ska passa och trivas i denna roll ser vi att du har tidigare erfarenhet av administration och orderhantering. Det är även meriterande om du har kunskaper inom ekonomi och fakturahantering, då dessa områden är viktiga för att förstå våra affärsprocesser fullt ut.
För att vara aktuell för tjänsten krävs att du:
Som person tror vi att du är:
Om företaget
Randstad
På Randstad vet vi att alla människor har en plats på arbetsmarknaden. Med verksamhet över hela landet och inom alla kompetensområden hjälper vi människor att hitta ett jobb som känns bra, och där de får möjlighet att växa, utvecklas och uppnå sin fulla potential.