Administrativ driftsupport till Hr Björkmans Entrémattor
Skicka ansökan
Omfattning Heltid
Publicerad 2024-09-24

Är du en erfaren, noggrann och strukturerad administratör och trivs i en roll som innebär både service och administration? Vill du arbeta i ett väletablerat och framgångsrikt företag i tillväxt, där du tillsammans med dina kollegor säkerställer att kunderna får service i världsklass?

Hr Björkmans Entrémattor har haft en stark tillväxt genom åren och fortsätter nu sin expansion och satsning i Stockholm och söker en Driftsupport till deras kontor i Upplands Väsby.

Rollbeskrivning
Som driftsupport kommer du att arbeta självständigt med olika arbetsuppgifter inom administration och logistik, intern service och kundkontakter. I din roll kommer du att ha ett nära samarbete och kommunikation med driftchef och distributions- och produktionspersonal i frågor som rör avtal, leveranser, produkter och historik.

Dina huvudsakliga arbetsuppgifter blir följande;

  • registrering av avtal och avtalsförändringar i affärssystemet
  • registrering av försäljningssiffror
  • flytt av kunder inom logistiksystemet
  • registrering och hantering av leveransavvikelser
  • skriva ut turlistor/packlistor
  • beställning av logomattor
  • beställning av kontorsmaterial
  • andra förekommande uppgifter på kontoret så som att bemanna växeltelefon och vara behjälplig med kundtjänst


Tjänsten innebär en del kundkontakter, primärt i driftsrelaterade frågor, och mycket administrativt arbete i affärssystem och Microsoft 365, så det är viktig att du både uppskattar och har en fallenhet för detta.

Tjänsten är en tillsvidareanställning på heltid och ska tillsättas snarast möjligt. Arbetstiderna är förlagda dagtid, måndag till fredag.

Din profil
Vi söker dig som har minst ett par års erfarenhet av driftsupport, administration och/eller kundtjänstarbete och som trivs i en administrativ och självständig roll med eget ansvar. Din kommunikativa förmåga är god, både verbalt och skriftligt, och du har goda kunskaper i såväl svenska som engelska. God datorvana och erfarenhet av att ha arbetat i affärssystem är ett krav för tjänsten.

För att lyckas i rollen är det viktigt att du är ansvarstagande, strukturerad och organiserad och har en förmåga att planera, prioritera och driva ditt arbete på ett effektivt sätt. Du är noggrann och mån om att leverera både snabbt och med kvalitet och är van vid att arbeta mot mål och deadlines. I stressfyllda situationer är du lugn, stabil och kontrollerad.

Som person är du vidare lyhörd, smidig och lösningsorienterad och du har en god förmåga att samarbeta med andra.

Hr Björkmans Entrémattor erbjuder dig
Vi erbjuder dig möjligheten att arbeta i ett väletablerat, framgångsrikt och expansivt företag, där engagemang och prestigelöshet står i centrum. Du kommer att ha en nyckelroll i ett starkt team med engagerade, hjälpsamma och positiva kollegor, där du får vara med och utveckla såväl din egen roll som företaget. Vi är engagerade i hållbarhetsarbete och känner stolthet i vårt arbete för att skydda miljön. Vi värdesätter mångfald och inkludering och ser det som grundläggande för utveckling och kreativitet.

I tjänsten ingår tjänstepension, försäkringspaket och friskvårdsbidrag.

Ansökan
I den här rekryteringen har Hr Björkmans Entrémattor valt att samarbeta med JKS Sverige. Sök gärna tjänsten redan idag, med registrerat CV på www.jksgroup.se, då vi gör löpande urval. Tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden löper ut. Varmt välkommen att kontakta rekryteringskonsult Frida Borg, på telefonnummer 0709-68 30 19, vid frågor om tjänsten.

I samband med rekryteringsprocessen tillämpas personlighets- och logiktest, som en del av bedömningen för lämpligheten för tjänsten. För slutkandidat i rekryteringsprocessen ingår även alkohol- och drogtest samt UC.

Vi ser fram emot din ansökan!

Om Hr Björkmans Entrémattor AB
Hr Björkmans Entrémattor ett av Sveriges ledande mattuthyrningsföretag med en stark tillväxt och utveckling sedan starten 1993. Vi är specialiserade inom vårt område och förser våra kunder med högkvalitativa entré- och hyrmattor som vi sedan tvättar regelbundet. Som en röd tråd genom hela vår affärsidé löper vårt miljöengagemang. Vi använder mattor av mycket hög kvalité som håller i flera år och passar olika miljöer och vi kan även erbjuda specialdesignade mattor. Våra kunder finns representerade i alla branscher, från stora industri- och tjänsteföretag till offentlig verksamhet och enskilda butiker och butikskedjor.

Hr Björkmans Entrémattor finns i Storstockholm och Uppsala. I Skåne finns vi i alla stora städer samt i de flesta mindre orter. Vi finns också i Halland, Småland, Blekinge, Göteborg, Östergötland samt i Norrbotten.

Vår vision är uthyrning av entrémattor i världsklass. Hållbart och bekymmersfritt. Läs gärna mer om oss på www.hrbjorkman.se.

Mer info

Omfattning Heltid
Varaktighet Tillsvidare
Antal platser 1
Lön Fast månads- vecko- eller timlön

Sök jobbet

Ansök via arbetsgivarens hemsida

Skicka ansökan

Dela annons