Central uthyrare till Malmö
Victoriahem 167 dagar kvar Malmö
Skicka ansökan

Om tjänsten

Besök hemsida
Omfattning Heltid
Publicerad 2024-09-24

Välkommen till Victoriahem, ett fastighetsbolag där både hyresgäster och personal trivs! Att vi har kommit så här långt är tack vare alla drivna, engagerade och kunniga medarbetare. Vår arbetsmetod är frihet under ansvar, tillsammans med en prestigelös anda som gör att vi vågar tänka nytt och prova nya idéer. Vi tar idag hand om ca 40 000 familjers hem och vi fortsätter växa. Nu hoppas vi att även du vill vara med på vår resa!

Nu söker vi en central uthyrare till vårt Servicecenter i Malmö, Västra hamnen. Du kommer arbeta heltid och arbetstiden kommer vara förlagddagtid och kvällar på vardagar samt helgarbete. Drivs du av att skapa resultat och motiveras av högt uppsatta mål? Då kan du vara den vi söker! Ansök redan idag, urval sker löpande.

Om tjänsten

I din roll som central uthyrare tar du kontakt med bostadssökande och intressenter till Victoriahems lediga lägenheter. Du arbetar både uppsökande och agerar även på de bostadssökande som aktivt visar ett intresse. I den här rollen arbetar du mot tydliga mål och försöker hela tiden hitta nya vägar och tillvägagångssätt för att lyckas. I denna roll förväntas du agera snabbt och målinriktat, både när det gäller inkommande intresseanmälningar och uppsökande försäljning.

Arbetsuppgifterna innefattar bland annat:

  • Agera snabbt på intresseanmälningar för lediga lägenheter
  • Arbeta med uppsökande aktiviteter via telefon för att säkerställa en effektiv leverans i uthyrningen
  • Boka in visningar
  • Uppföljning efter visningar för att säkerställa att hela uthyrningsprocessen är smidig och effektiv
  • Stötta med administrativa uppgifter i uthyrningsprocessen

Din profil

Vi söker dig som har telefonvana och erfarenhet av att arbeta med uppsökande försäljning. Du motiveras av att nå högt uppsatta mål och trivs med att prestera under högt tempo. För att vara aktuell för tjänsten ser vi att du har erfarenhet av att arbeta i Officepaketet och kommunicerar obehindrat på svenska och engelska i tal och skrift. Din förmåga att skapa förtroende och engagemang över telefon är avgörande för att lyckas i denna roll.

Vi erbjuder

Victoriahem är ett bolag med korta beslutsvägar där frihet under ansvar gäller. Du kommer att få en självständig roll där du kan bidra med din kompetens och ambition till bolaget. Vi kommer utmana och stötta dig i din utveckling och ser gärna att du vill vara med och utvecklas som individ tillsammans med oss som bolag.

Övrig information

  • Startdatum: Enligt överenskommelse
  • Omfattning: Heltid, dagtid och kvällar på vardagar samt helgarbete
  • Placering: Malmö, Västra hamnen
  • Bakgrundskontroll och testerär en del av rekryteringsprocessen

Ansökan

Du ansöker till tjänsten via länken nedan. Vi tillämpar löpande urval så skicka in din ansökan så snart som möjligt. Rekryteringsprocessen kommer att bestå av kompetensbaserade intervjuer, tester och referenstagning. Vid frågor om processen eller tjänsten är du varmt välkommen att kontakta rekryterande chef Elna Omanovic på [email protected].

Välkommen med din ansökan!

Mer info

Omfattning Heltid
Varaktighet Tillsvidare
Antal platser 1
Lön Fast månads- vecko- eller timlön

Sök jobbet

Ansök via arbetsgivarens hemsida

Skicka ansökan

Dela annons