OBS! Sista ansökningsdag har passerat för denna annons. Du kan fortfarande läsa om den, men det går inte längra att ansöka.
Vi är på jakt efter dig som vill utvecklas inom service och arbeta på ett världsledandee-handelsbolag nu under högsäsongen. E-handelns högsäsong vankas med allt ifrån Black Friday till juletider. I denna roll kommer duvara en nyckelspelare i att säkerställa kundupplevelsen under denna period, samt ha godmöjlighet till förlängning i Januari när tempot gått ned. Intresserad? Se hit!
Som en del i dettakundservice-team spelar du en central roll i att tillhandahålla exceptionell kundsupport. Din arbetsdag kommer att innefatta att hantera och besvara kundförfrågningar samt lösa problem genom att använda olika kommunikationskanaler som telefon, chat och e-post. Du är det första steget i kundinteraktionen, vilket gör dig till företagets ansikte utåt och en viktig del i att skapa positiva kundupplevelser. Du kommer att arbeta med ett varierat spektrum av ärenden, inklusive paketspårning, kundkontoärenden och betalningslösningar.
Vi söker digsom:Vår kundserviceavdelning är öppen mellan 09: 00 och 20:00, och du kommer att arbeta mellan 80 och 100 % inom dessa tider, exempelvis 8–17, 11–20 etc.
Tjänsten sträcker sig framförallt under högsäsongen mellan Oktober till Januari med goda möjligheter till förlängning.
Känns detta som rätt jobb för dig? Vi ser fram emot att ta emot din ansökan och stödja din resa som kundtjänstmedarbetare hos oss!