Uppdragsbeskrivning Uppdraget omfattar uppdrag inom något av investeringsprogrammen och kan gälla alla ingående projekt eller fokusering på ett enskilt komplext projekt. Uppdraget innebär att stötta projektledare och/eller programledning i affärsmässiga och kontraktuella frågor samt att stötta i processer för uppföljning av kontraktskrav och hantering av ändringar samt relationer med entreprenörer och leverantörer. Arbetsuppgifter Du kommer ingå i den enhet som hanterar avtalshantering och kontraktsförvaltningen på vår kunds investeringsverksamhet. Arbetsuppgifterna omfattar bland annat att:
Obligatoriska krav:
Mervärdeskrav:
Din ansökan
Låter rollen intressant och passande? Ansök i så fall omgående för vi intervjuar löpande och rollen kan tillsättas innan sista ansökningsdatum.
Vi kan enbart ta emot och bearbeta din ansökan genom att du registrerar ditt CV i vår portal. Med avseende på GDPR kan vi ej ta emot ansökningar via e-post. Varmt välkommen med din ansökan! Uppdraget är en del av Quest Consulting personaluthyrning.
Om oss
Quest Consulting är ett auktoriserat konsultbolag med kollektivavtal, försäkringar, friskvård och tjänstepension. Vi är specialiserade inom IT, Teknik, HR, Administration och Ekonomi. Vår målsättning är att vara din personliga samarbetspartner och just därför är det så viktigt för oss att arbeta efter våra kärnvärden där våra ledord är att vara Personliga, Nyskapande och Professionella.