Du är ansvarig för att vara dedikerad IT-site/desk-side support. Detta betyder att du arbetar på plats hos kunden och hanterar inkommande ärenden. Det ställer krav på din kommunikativa och pedagogiska förmåga för att hjälpa användarna på ett bra och tillmötesgående sätt. Ärendena spänner sig över områden som support av företagets applikationer, IT-system, datorer, skrivare samt ljud/bild och kringutrustning. Du kommer också att fungera som supportstöd för användare med incidenter relaterade till hårdvara. Slutligen behöver du kunna planera och genomföra IT-projekt med en stor variation och omfattning tillsammans med andra avdelningar.
Vi söker dig som har erfarenhet inom nedan områden:
Meriterande:
Start: Omgående start. Uppdraget är på heltid och är tillsvidare
Placeringsort: Stockholm
Ansökan: Intervjuer sker löpande och tillsättning sker vid rätt match
Vad vi står för:Vi på Camai erbjuder ett av marknadens branschledande anställningsvillkor med stor frihet som ledord. Vi drivs av att hitta det bästa uppdraget för våra medarbetare. Det roligaste som finns är att hitta en perfekt matchning mellan konsult och kund. Vi vet att alla har ett drömarbete, och vi är ett tight entreprenörsdrivet team som arbetar för att se till att du tycker att det är roligt att gå till jobbet, varje dag. Vi tror att kompetenta människor dras till varandra och vill jobba med likasinnade i spännande kunduppdrag.
Vi har en av marknadens mest förmånliga ersättningsmodell anpassad för en modern konsultorganisation med mycket frihet. Vi har helt enkelt kul tillsammans!
Varför ska du välja oss?Med många års erfarenhet i konsultbranschen har vi valt våra tre värdeord med omsorg; kommunikation, ambition och balans. För att lyckas tror vi att våra medarbetare får vara med och forma sitt arbete efter prioriteringar och intresse i livet. Med din ambition och rätt verktyg från oss ser vi till att du utvecklas och samtidigt belönas på vägen.
Vill du vara en del av vår fortsatta tillväxt?