Vår kund söker just nu en behörighetsadministratör. Uppdraget är beräknat att starta 04-nov-2024och pågå till och med 04-nov-2025 och omfattningen är uppskattad till 100% under hela uppdragsperioden.UppdragsbeskrivningVår kund kommer att starta upp en tillträdesfunktion och söker därmed en som innehar rollen som stöd för både intern och extern personal i uppstående frågor gällande ansökningar om tillträde och tillstånd.
Enheten Fysisk säkerhet ska ge stöd till den Administration av tillträdesförfrågningar till vår kunds kontor, anläggningar och till andra huvudmäns anläggningar. Tillträdesärenden administreras i olika ärendehanteringssystem, där handläggs ansökningar genom verifiering utav Registerkontroller och att lägga till godkända behörighetsnivåer. Hantering utav tillståndsansökningar såsom foto och besökstillstånd ingår även i arbetsuppgifterna.
ArbetsuppgifterI rollen som Behörighetsadministratör kommer framför allt följande arbetsuppgifter ingå:
Om digObligatoriska kravUtbildning:
Kompetens och Erfarenhet:
Mervärdeskrav
Personliga egenskaper:Nedanstående personliga egenskaper säkerställs via referenser och vid eventuell intervju.
SäkerhetsprövningSäkerhetsprövning av leverantör och konsult krävs med anledning av att konsulten kan komma i kontakt med hemliga uppgifter (t.ex. sitta med på möten).ÖvrigtStart:04-nov-2024Slut: 04-nov-2025Omfattning:100%Placering: Stockholm
AnsökanLåter uppdraget intressant? Skicka in din ansökan snarast då urvalsarbetet och intervjuer kommer ske löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag.
Du ansöker enkelt genom att skicka in ditt CV och svarar på några frågor. De kandidater som bäst matchar rollen kommer telefonintervjuas och sedan bli kallade till en intervju hos oss på Devotum. Nästa steg är en intervju hos vår kund. Referenstagning på slutkandidater är en del av processen.
Har du några frågor om uppdraget är du välkommen att höra av dig till Sanna Jurén på 0728978265.
Välkommen med din ansökan!