Erfaren Key Client Coordinator till Stockholm
DELOITTE AB 12 dagar kvar Stockholm
Skicka ansökan

Om tjänsten

Besök hemsida
Omfattning Heltid
Publicerad 2024-09-16

Företagsbeskrivning

Deloitte är en globalt ledande leverantör av Audit & Assurance, Tax & Legal och Consultative Services. Med mer än 457 000 medarbetare i över 150 länder hjälper vi våra klienter och vår omvärld att lösa komplexa problem och nå högt uppsatta mål. Det som definierar Deloitte är vår strävan efter att göra en meningsfull skillnad. För oss innebär det långsiktig utveckling och resultat för våra klienter och deras företag, idéer och handlingar, som också bidrar till en positiv samhällsutveckling. Det handlar även om att stärka våra medarbetare och främja deras utveckling.


Om rollen

Bli en del av Deloitte i rollen som Key Client Coordinator!

Det är en spännande roll där du kommer att vara en del av ett team inom vår Growth – organisation i Client Excellence Team, men primärt ha tät kontakt med affären samt globala account team, vilket gör att ingen dag är den andra lik.

Som Key Client Coordinator kommer du att arbeta med en mängd olika uppgifter i en snabbrörlig, internationell organisation där klientrelationer är en viktig del av arbetet. Dina ansvarsområden inkluderar ekonomisk uppföljning, budgetprocess, global uppdragskoordinering, möteskoordinering, hantering av leverantörsresursförfrågningar och kontraktshantering. En betydande del av arbetet sker med Microsofts Office-applikationer samt Deloittes interna digitala system.

För att lyckas i rollen med att koordinera våra strategiska konton, söker vi dig som har ett proaktivt förhållningssätt, värdesätter relationsbyggande samt kan hantera en föränderlig miljö med högt tempo på ett strukturerat sätt. Som person är du mycket noggrann och ordningsam. Du är lösningsorienterad, känner stort ansvar för dina uppgifter och har lätt för att prioritera och växla mellan dem. Du har en anspråkslös inställning och är lyhörd gentemot din omgivning. Slutligen trivs du med att arbeta både självständigt och i team.

Tjänsten är en tillsvidareanställning på heltid, med 6 månaders provanställning. Startdatum sker enligt överenskommelse då det viktigaste är att vi hittar rätt person, men önskvärt är att du kan vara tillgänglig så snart som möjligt.


Kravspecifikation

För rollen behöver du kunna flytande svenska och engelska. Vidare ser vi det meriterande om du har;

  • En eftergymnasial utbildning
  • 2-5 års erfarenhet av handläggning eller administration och vill fortsätta inom området i en omväxlande miljö
  • Erfarenhet inom en liknande roll eller bransch
  • Erfarenhet av Microsoft Office och ett intresse för att lära dig nya system snabbt


Ytterligare information

Vi erbjuder

Som en del av Deloitte får du tillgång till världens största konsultnätverk med kollegor världen över som du kan nyttja för att utveckla både dig själv, våra klienter och vår verksamhet. Detta öppnar möjligheter för internationella projekt och utbyten, både på global och nordisk nivå.

Vi lägger stor vikt vid att erbjuda dig möjligheter att driva din personliga utveckling. Vi erbjuder dig praktisk erfarenhet, en personlig coach som långsiktigt stöttar dig i din karriär och kontinuerlig feedback och support från mer erfarna kollegor.

Ansökan

Du ansöker online, gärna så snart som möjligt då vi hanterar urval och intervjuar löpande, dock senast den 30 september 2024.

Din ansökan ska bestå av;

  • CV
  • En motivering till varför du är intresserad av tjänsten och tror att du skulle vara rätt för rollen

CV laddas upp i första steget och de övriga dokumenten som efterfrågas laddas upp när du går vidare till nästa steg (ej i kommentarsfältet). Notera att du behöver ladda upp samtliga dokument för att din ansökan ska ses som fullständig.

Ett steg i denna rekryteringsprocess är en online bedömning via Alvalabs (personlighets och logiktest). Testerna är avsedda att mäta vissa kompetenser och färdigheter som vi har bedömt som betydelsefulla för denna roll. Resultaten kommer att ingå som en del av en helhetsbedömning.

Som ett kvalitativt led i Deloittes rekryteringsprocess genomgår våra slutkandidater en bakgrundskontroll, detta för att öka kännedomen om våra framtida medarbetare, trygga arbetsmiljön för våra medarbetare och möta regelkrav. Processen för bakgrundskontroller genomförs i samarbete med ToFindOut. https://tofindout.se/sv/faq/

Frågor

Har du frågor om rekryteringsprocessen är du välkommen att höra av dig till Beatrice Magnusson, Talent Acquisition Manager via mejl [email protected]. Har du frågor kring tjänsten kontaktar du Stina Lindelöf, Client Excellence Lead via mejl [email protected].

Vi ser fram emot din ansökan!

What impact will you make?

På Deloitte gör ditt arbete en meningsfull skillnad, varje dag, medan du växer i en inkluderande företagskultur av samarbete och hög prestation. Utöver att skapa lösningar strävar vi efter att göra en positiv och avgörande skillnad för andra i vår omgivning, våra klienter och samhället. På Deloitte hittar du tidigare dolda möjligheter att lyckas och inser din fulla potential.

Mer info

Omfattning Heltid
Varaktighet Tillsvidare
Antal platser 1
Lön Fast månads- vecko- eller timlön

Sök jobbet

Ansök via arbetsgivarens hemsida

Skicka ansökan

Dela annons