Ekonomiassistent till centrala Stockholm
Andara Economy 2 dagar kvar Stockholm
Skicka ansökan

Om tjänsten

Besök hemsida
Omfattning Heltid
Publicerad 2024-09-16

För kunds räkning söker vi en noggrann och social ekonomiassistent. Du kommer att fokusera på leverantörsreskontra, fakturor och betalningar. Vår kund är en framgångsrik fastighetsförvaltare med trivsamt kontor mitt i centrala Stockholm.

Dina framtida arbetsuppgifter

I denna roll ansvarar du för hela hanteringen av leverantörsreskontran och all kontakt med leverantörer och kunder.

Nedan följer några exempel på arbetsuppgifter:

  • Kontroll av fakturor
  • Kontering av fakturor
  • Distribuering av fakturor för attest
  • Godkänna betalningar
  • Upplägg av nya kunder och underhåll i fakturahanteringssystemet
  • Superuser i fakturahanteringssystemet
  • Svara på frågor om fakturor

I rollen ingår även diverse administration på kontoret såsom att vara backup på växeln och hantera inkommande post.

Vår kund arbetar i Rillion One (tidigare Centsoft) och Fortnox.

Vem är du?

Vi söker dig som är nyfiken, öppen och social. Du är ansvarstagande, lojal och mycket noggrann. Du arbetar metodiskt och strukturerat och trivs med att ha ett eget ansvarsområde. Flexibilitet, hjälpsamhet och förmåga att ta eget ansvar är naturliga egenskaper hos dig. I din roll kommer du att arbeta nära kollegor, kunder och leverantörer vilket ställer krav på mycket god samarbetsförmåga och kommunikation.

I tillägg till ovan har du också:

  • Erfarenhet från att ha arbetat med leverantörsreskontra och stora mängder fakturor
  • God förståelse för och lätt för att lära dig nya IT-system, Rillion One är meriterande
  • Avancerade kunskaper i Excel
  • God telefonvana

Mer om tjänsten

  • Direktrekrytering – tillsvidareanställning med 6 månaders provanställning och goda anställningsvillkor
  • Tillsättning: i slutet av oktober
  • Omfattning: heltid (80% kan även fungera)
  • Placering: mitt i centrala Stockholm i ljusa och mycket fräscha lokaler

Vår kund erbjuder många sociala aktiviteter tillsammans. Arbetsmiljön är mycket trivsam och familjär. Kulturen präglas av god sammanhållning och det är viktigt att ha roligt på jobbet.

Andara ansvarar för hela rekryteringsprocessen. Vid frågor, kontakta vår rekryteringsansvariga Linda Gadd på [email protected] Urval kommer att ske löpande.

Varmt välkommen med din ansökan!

Mer info

Omfattning Heltid
Varaktighet Tillsvidare
Antal platser 1
Lön Fast månads- vecko- eller timlön

Sök jobbet

Ansök via arbetsgivarens hemsida

Skicka ansökan

Dela annons