Inköpare till vår kund i Västerås
Skicka ansökan

Om tjänsten

Besök hemsida quest.se
Omfattning Heltid
Publicerad 2024-09-12

Uppdragsbeskrivning:

Vi söker en driven inköpare till vår kund i Västerås. I rollen som inköpare kommer du att ansvara för att köpa in material enligt tekniska specifikationer, pris, leveransschema och villkor. Du säkerställer att inköpsaktiviteterna överensstämmer med företagets inköpspolicy och rutiner. Vidare kommer du att identifiera nya leverantörer i samarbete med relevant kategoriteam samt kvalificera nya leverantörer tillsammans med specialister inom leverantörskvalitet och teknik.

Krav:

  • Erfarenhet av inköp och leverantörshantering.
  • God förmåga att arbeta i team och kommunicera effektivt med både interna och externa parter.
  • Kunskap i SAP är meriterande.

Vi söker en lagspelare med god kommunikationsförmåga och en förmåga att bygga starka relationer både internt och externt. Om du har erfarenhet av SAP är det ett stort plus.

Din ansökan Låter rollen intressant och passande? Ansök i så fall omgående för vi intervjuar löpande och rollen kan tillsättas innan sista ansökningsdatum. Vi kan enbart ta emot och bearbeta din ansökan genom att du registrerar ditt CV i vår portal. Med avseende på GDPR kan vi ej ta emot ansökningar via e-post. Varmt välkommen med din ansökan! Uppdraget är en del av Quest Consulting personaluthyrning.

Om oss

Quest Consulting är ett auktoriserat konsultbolag med kollektivavtal, försäkringar, friskvård och tjänstepension. Vi är specialiserade inom IT, Teknik, HR, Administration och Ekonomi. Vår målsättning är att vara din personliga samarbetspartner och just därför är det så viktigt för oss att arbeta efter våra kärnvärden där våra ledord är att vara Personliga, Nyskapande och Professionella.  

Mer info

Omfattning Heltid
Varaktighet 3 - 6 Månader
Antal platser 1
Lön Fast månads- vecko- eller timlön

Sök jobbet

Ansök via arbetsgivarens hemsida

Skicka ansökan

Dela annons