Kundtjänstmedarbetare
Skicka ansökan
Omfattning Heltid
Publicerad 2024-09-11

Är du en strukturerad och noggrann person som är en fena på administration och på att ge service i toppklass? Trivs du i en roll med varierande arbetsuppgifter i en utvecklande miljö? Då är den här tjänsten helt rätt för dig! 

Just nu söker vi en ny stjärna till vårt sammansvetsade team på Fruktdealen.

Vi på Fruktdealen befinner oss i en spännande och expansiv fas och som kundtjänstmedarbetare kommer du att bli en viktig pusselbit för vår fortsatta framgång. Här får du chansen att bli en del av ett härligt och sammansvetsat gäng med stora framtidsplaner. Hos oss är alla lika viktiga!

Om Fruktdealen 

Fruktdealen är ett ungt ambitiöst företag i tillväxt, som har som vision att bli Sveriges mest rekommenderade leverantör av frukt till företag. Genom en högre nivå i alla led; hållbarhet, kundnöjdhet, kvalitet och koncept utmanar vi branschen. Idag levererar Fruktdealen frukt och kringprodukter till över 1300 företagskunder med huvudmarknad i Stockholm. Vi är nu inne i ett spännande skede där vi nyligen öppnat upp en ny snabbväxande filial i Malmö och samtidigt lanserar fler produkter för att öka trivseln hos våra kunder. Vi är idag ca 30 anställda och målet är att fortsätta växa i antal kunder och anställda samtidigt som vi fortsätter utveckla vårt koncept och erbjudande.

Om rollen som Kundtjänstmedarbetare

Din arbetsdag innefattar varierande arbetsuppgifter men med störst fokus på kontakten med våra kunder. Tjänsten kan komma att utvecklas och innefatta även andra administrativa uppgifter inom exempelvis ekonomi. Rollen passar därför dig som har lätt att skifta fokus och som är både utåtriktad, strukturerad och noggrann.

En stor del av tiden spenderas i telefonsamtal eller mailkonversation med kund, därför krävs det att du har hög social kompetens samt att du motiveras av att skapa och bygga relationer.

Du kommer att vara stationerad i våra lokaler i Upplands Väsby och bli en del av vårt fantastiska kundtjänstteam som idag består av två kompetenta, glada och hjälpsamma kollegor. Här finns plats för både skratt och kundfokus och vi ser och bryr oss om varandra. Vissa perioder är mer hektiska än andra vilket kräver att vi hjälps åt och är prestigelösa.

Exempel på arbetsuppgifter:

  • Hantera inkommande ärenden från kunder via telefon och mail
  • Tätt samarbete med vår logistikavdelning för att följa upp kundleveranser
  • Övriga administrativa uppgifter inom exempelvis ekonomi

 Detta är rollen för dig som uppskattar:

  • Kundkontakt
  • Varierande administrativa arbetsuppgifter
  • Stora utvecklingsmöjligheter
  • Att jobba tillsammans, i ett drivet team med höga ambitioner
  • Att ha roligt på jobbet med fantastiska kollegor

Vi söker dig som:

  • Har slutförd gymnasieutbildning med godkända betyg
  • Helst har någon tidigare erfarenhet från kundtjänst/service och administration eller inom ekonomi.
  • Har goda kunskaper i Office-paketet, främst excel då det är något du kommer att jobba i dagligen
  • Är noggrann och strukturerad
  • Talar och skriver flytande svenska samt har bra engelskakunskaper

Det viktigaste är dock dina personliga egenskaper och din vilja att utvecklas tillsammans med oss!

Övrig information Plats: Upplands Väsby (här har vi både kontor och produktion) Omfattning: Heltid 8-17  Start: Enligt överenskommelse Detta är en tillsvidareanställning med 6 mån provanställning.

Rekryteringen sköts av Women Ahead – en rekryteringsbyrå med fokus på jämställdhet, mångfald och inkludering. För frågor om tjänsten, kontakta Jessica Enqvist på [email protected] eller 0703- 80 78 88

Mer info

Omfattning Heltid
Varaktighet Tillsvidare
Antal platser 1
Lön Fast månads- vecko- eller timlön

Sök jobbet

Ansök via arbetsgivarens hemsida

Skicka ansökan

Dela annons