Åt vår kund söker vi nu en junior Quality Coordinator till ett spännande uppdrag i Karlskrona.
Uppdragsbeskrivning
Med stöttning från mer erfarna kollegor förväntas du bidra med stort engagemang och en vilja att både lära dig nya saker samt uppnå resultat. Huvudsakliga arbetsuppgifter:
Din profil
Du har viss erfarenhet inom logistik, kvalitetsarbete och/eller inköp. Du bör ha ett proaktivt förhållningssätt, ett strukturerat arbetssätt och förmågan att hantera en konstant föränderlig arbetsdag med många pågående uppdrag samtidigt. För att lyckas i rollen behöver du vara engagerad, ha en positiv attityd och ett stort driv att nå uppsatta mål. Du behöver en god analytisk förmåga samt förmåga att lösa och prioritera uppkomna problem, samt ta beslut kring dessa självständigt. Eftersom rollen inkluderar kontakt med flertalet intressenter och krav på samarbete med dessa krävs att du uppskattar den pågående dialogen och har en god social förmåga. Erfarenhetskrav
Meriterande
Din ansökan
Låter rollen intressant och passande? Ansök i så fall omgående för vi intervjuar löpande och rollen kan tillsättas innan sista ansökningsdatum.
Vi kan enbart ta emot och bearbeta din ansökan genom att du registrerar ditt CV i vår portal. Med avseende på GDPR kan vi ej ta emot ansökningar via e-post. Varmt välkommen med din ansökan! Uppdraget är en del av Quest Consulting personaluthyrning.
Om oss
Quest Consulting är ett auktoriserat konsultbolag med kollektivavtal, försäkringar, friskvård och tjänstepension. Vi är specialiserade inom IT, Teknik, HR, Administration och Ekonomi. Vår målsättning är att vara din personliga samarbetspartner och just därför är det så viktigt för oss att arbeta efter våra kärnvärden där våra ledord är att vara Personliga, Nyskapande och Professionella.