OBS! Sista ansökningsdag har passerat för denna annons. Du kan fortfarande läsa om den, men det går inte längra att ansöka.

Kundtjänstmedarbetare till CLM- gruppen på Bonver Logistics
Skicka ansökan Annonsen har utgått
Logistiker Administratör Kundtjänstmedarbetare
Annonsen har utgått

Arbetsbeskrivning

Dina Arbetsuppgifter och profil

Vi på Insitepart söker kundtjänstmedarbetare till vår kund Bonver Logistics som är verksamma på Lidingö och i Rosersberg.Arbetet innebär bland annat att du genom daglig kontakt med uppdragsgivare blir den naturliga länken mellan dem och Bonvers verksamhet.

I arbetsuppgifterna ingår bland annat reklamationshantering, orderhantering, leveransbevakning, planering, rapportering, frakthantering och fakturering. Du kommunicerar med kunderna via telefon och mail samt en del fysiska möten. Du kommer att ha tillgång till och arbeta med en mängd information som behöver behandlas och kommuniceras både internt med olika medarbetare i vår produktion men också externt till våra uppdragsgivare vilket sätter prov på din tydlighet och proaktivitet.

Kompetenser för att passa in på den här profilen:

  • Egen hög drivkraft
  • Social kompetens
  • Är enlagspelare
  • Är en van administratör
  • Stresstålig
  • Strukturerad och noggrann
  • Behärska Officepaketet mycket väl
  • Flytande svenska och engelska i både tal och skrift

Det är meriterande om du har kunskaper inom transportsektorn eller tidigare har arbetat med WMS-systemet NYCE Logic, TA-systemet nShift(Unifaun) samt frakthanteringssystemet SoftLogs som vi använder oss av i vår dagliga verksamhet.

Vi erbjuder dig

Du som jobbar hos oss får en arbetsgivare som gör sitt yttersta för att du ska få utvecklas och få alla möjligheter till att nå goda resultat. Vi är ett auktoriserat bemanningsföretag vilket betyder att vi följer alla rådande lagar och erbjuder dig som anställd säkra arbetsvillkor och kollektivavtal. Våra flexibla medarbetare är kärnan i vår verksamhet och en viktig faktor till vår starka tillväxt.

Villkor

  • Arbetstiderna är kontorstider måndag till fredag under dagtid
  • Den här tjänsten innebär att du blir anställd som konsult hos Insitepart och jobbar ute hos vår kund.
  • Insitepart tillämpar utdrag ur bakgrundskontroll på de kandidater vi väljer att anställa.

Låter detta som din nästa utmaning?

På Insitepart är alla välkomna att söka jobb oavsett ålder, kön, erfarenhet eller etnisk bakgrund. Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet när vi rekryterar, för vi vet att rätt person på rätt plats skapar ett stort mervärde för både kund och dig som person.

Skicka gärna in dina ansökan redan idag! Vi arbetar med löpande urval och tjänsterna kommer att tillsättas när vi funnit rätt kandidater.

Mer info

Anställningsform -
Publicerad 2024-09-06
Lön Fast månads- vecko- eller timlön
Antal platser 1
Varaktighet 6 Månader eller längre
Hemsida Länk

Sök jobbet

Ansök via arbetsgivarens hemsida

Skicka ansökan

Liknande jobb

Lerum
Heltid
Ekonom Controller Redovisningsekonom Business Controller Redovisningsansvarig CFO (Chief Financial Officer)
8 dagar sedan