Om tjänsten
Vi söker en driven och serviceinriktad receptionist med fokus på konferensservice för en spännande och internationell arbetsplats i Sundbyberg. I den här rollen får du möjlighet att arbeta i en dynamisk miljö där du möter besökare från hela världen och hanterar viktiga administrativa uppgifter. Tjänsten är på heltid och innebär att du blir en del av ett engagerat team som värderar noggrannhet och service.
Tjänsten är ett konsultuppdrag via Adecco med planerad start omgående och kommer inledningsvis pågå i 6 månader. För rätt kandidat kan det finnas möjlighet till förlängning.
I din roll som receptionist kommer dina huvudsakliga arbetsuppgifter att innefatta:
• Ta emot och assistera besökare samt entreprenörer
• Administrera passerkort och nycklar
• Boka och förbereda konferensrum, inklusive VIP-lounge och matsal
• Hantera post och beställningar av mat för möten
• Uppdatera telefonväxel- och söksystem
Om dig
Vi söker dig som har tidigare erfarenhet av liknande arbetsuppgifter och som trivs med att arbeta i en varierande och social miljö. Du är en person som har ett öga för detaljer, är lösningsorienterad och har lätt för att samarbeta. Goda kunskaper i engelska och Office-paketet är ett krav.
Viktiga egenskaper:
• Servicemedveten och flexibel
• God kommunikationsförmåga och social kompetens
• Förmåga att hantera flera arbetsuppgifter samtidigt
Vi kommer att lägga stor vikt vid personlig lämplighet.
Kontakt
Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare Maria von Schantz via växeln 010-173 73 00.
Välkommen med din ansökan!