Kredithandläggare & kommunikationsspecialist
Skicka ansökan

Om tjänsten

Besök hemsida
Omfattning Heltid
Publicerad 2024-09-02

Om jobbet

Vi söker en kundtjänst- och kommunikationsspecialist!

ViaConto Sweden AB, ett ledande konsumentkreditinstitut med tillstånd från Finansinspektionen, expanderar och söker nu en dynamisk individ som kan kombinera kundservice med kommunikationsfärdigheter för att möta våra utmanande kunder.

Om oss:

ViaConto är ett helägt dotterbolag till VIA SMS Group och erbjuder mikrokrediter till konsumenter med en betoning på kontokrediter upp till 30 000 kr. Vårt företag har snabbt etablerat sig på den svenska marknaden genom moderna tekniska lösningar och förstklassig kundservice.

Dina ansvarsområden:

- Hantera kreditansökningar och bedöma kreditvärdighet

- Professionellt och effektivt kommunicera med kunder via telefon, e-post och chatt

- Administrera vårt interna CRM-system

- Ge kunderna snabb och korrekt service för att lösa deras behov och frågor

Kvalifikationer:

- Erfarenhet inom kredithantering eller liknande områden

- Grundläggande förståelse för ekonomi och administration

- Uttrycka dig enkelt och välformulerat både i skrift och tal, på svenska och engelska

- Förmåga att prioritera och fatta välgrundade beslut i ett högt tempo

- Pedagogisk och förtroendegivande kommunikationsstil

Vi erbjuder marknadsmässig lön, friskvårdsbidrag och en stimulerande arbetsmiljö belägen i centrala Stockholm.

Ansökan:

Skicka in din ansökan snarast möjligt till [email protected], senast den 30 september. Vi kommer att hantera ansökningar löpande och kalla till intervjuer. Var vänlig att bifoga ditt CV och ett personligt brev.

ViaConto söker en engagerad individ som vill bli en del av vårt positiva och dynamiska team. Kom och väx med oss!




































Skicka ansökan

Mer info

Omfattning Heltid
Varaktighet Tillsvidare
Antal platser 1
Lön Fast månads- vecko- eller timlön

Dela annons