E-Handelsansvarig/Sociala Medier
Skicka ansökan
Omfattning Heltid
Publicerad 2024-09-02

På Fix My Phone hjälper vi över 300.000 kunder varje år med deras mobila enheter. Både med reparation och att förse med rätt tillbehör. Vi är Sveriges ledande reparationskedja och är ett riktigt tillväxtbolag med stora visioner! På senare tid har vi expanderat verksamheten till att sälja och köpa in begagnade mobiltelefoner också vilket kommer vara en stor del av arbetet framåt!

Fix My Phone söker en ny medarbetare!

Företaget växer och vi behöver nu stöttning i form av en ny medarbetare som är tänkt att administrera och sköta vår hemsida, samt till viss grad arbeta med våra sociala medier. Arbetsuppgifterna ställer krav på tidigare erfarenhet för att kunna göra ett bra jobb, vi letar efter experter på det som vi själva inte kan. Nytänkande och strategisk är viktiga förmågor att ha i denna roll. Arbetet består utav att driva och administrera hemsidan, det handlar om allt ifrån drift till att publicera och uppdatera produkter samt kampanjer och SEO arbete inom själva sidan. Utöver detta så skall chatten besvaras vid behov och regelbundna uppladdningar till sociala medier. I arbetet med sociala medier tar du tillsammans med vår designer fram material och följer upp resultatet för att få ett fungerande arbete som bistår i att öka vår närvaro på sociala plattformar.

Arbetstiden är mellan 09.00 – 17.00 vardagar.

Anställningsgrad är 100%

Du erbjuds

* Möjligheten att växa i din roll tillsammans med företaget som är i konstant tillväxt.

* Möjligheten att lära dig om en bransch som innefattar flera olika moment, både socialt och tekniskt.

* Ett stimulerande arbete som kommer öka dina kunskaper inom både sälj, beteende och tekniska reparationer och annat.

ARBETSUPPGIFTER

I din roll som ansvarig för E-handel och Sociala medier kommer du att:

Några av dina spännande arbetsuppgifter:

  • Hantera vår webbshop
  • Hantera, driva och medverka i våra sociala medier
  • Hjälpa våra kunder via chatt/e-mail
  • Testa nya produkter och i samband med det skapa media
  • Daglig BackOffice administration


VI SÖKER DIG SOM

– Kommunicerar obehindrat och professionellt på svenska då det är en del av det dagliga arbetet.

– Är strukturerad och ordningssam

– Är duktig på att hålla flera saker i igång samtidigt

– Gillar att arbeta i ett högt tempo

Som person är du

* Orädd

* Uthållig

* Observant

* Effektiv

* Tålmodig

* Bestämd

Övrig information

* Start: Omgående

* Omfattning: Heltid

* Placering: Centrala Göteborg.

* Lön enligt avtal

  • Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen.

Mer info

Omfattning Heltid
Varaktighet 6 Månader eller längre
Antal platser 1
Lön Fast månads- vecko- eller timlön

Sök jobbet

Ansök via arbetsgivarens hemsida

Skicka ansökan

Dela annons