Har du erfarenhet av en roll inom fastighetsbranschen och vill utvecklas vidare i en administrativ och koordinerande roll? Är du bra på att planera och samordna, har du lätt för att prata med människor och ge support med god service? Då finns här en ypperlig möjlighet för dig - vi söker en Operation Coordinator. Välkommen in med din ansökan redan idag, vi arbetar med löpande urval.
OM TJÄNSTEN
Nu söker vår kund inom fastighetsbranschen förstärkning! De söker en Operation Coordinator med teknisk bakgrund som vill ansluta sig till företaget och vara en viktig och avgörande funktion för deras kundavtal. Uppdraget förväntas pågå fram till årsskiftet. Har du erfarenhet av rollen som fastighetstekniker eller motsvarande inom bygg- eller fastighetsbranschen och vill ta klivet mot en mer administrativ och koordinerande roll kan detta vara något för dig. Du kommer även arbeta tätt med Teknisk Förvaltare och få god insikt i dennes roll.
Tjänsten innebär en bred roll där du stöttar och utvecklar verksamheten och ansvarar för bland annat orderhantering, koordinering, dispatching, kontakt med tekniker samt faktureringsadministration inom uppdraget. Du kommer agera som support till tekniker ute på site och ha tätt samarbete med övriga koordinatorer. I rollen kommer du ges stora möjligheter till personlig och yrkesmässig utveckling och man ser gärna att du är drivande, bidragande och vill växa långsiktigt tillsammans med bolaget. Visst låter det intressant!
VI SÖKER DIG SOM
- Fullgjord gymnasial utbildning.
- Tidigare minst 2-3 års arbetslivserfarenhet inom liknande administration.
- Praktisk erfarenhet av ekonomirelaterat arbete såsom fakturahantering.
- Mycket goda kunskaper i Officepaketet.
- Goda kunskaper inom SAP och Faciliate.
Det är meriterande om du har
- Kunskap om installationsbranschen
För att lyckas i rollen har du följande personliga egenskaper:
Utöver det ovan nämnda söker vi dig som är framåt; du har en mycket god kommunikativ förmåga, är en stark lagspelare och affärsdriven samordnare. Du är en s.k "people person". Du är lösningsorienterad och proaktiv, du driver dig själv och ditt arbete framåt. Du vill vara med och bidra och växa tillsammans med företaget. Därtill håller du hög kvalitet på ditt arbete, du är noggrann och strukturerad, du gillar att organisera upp saker och ting från grunden.
Vår rekryteringsprocess
Denna rekryteringsprocess hanteras av Academic Work och vår kunds önskemål är att alla frågor rörande tjänsten skickas till Academic Work.
Vi tillämpar löpande urval och kommer plocka ner annonsen när tillräckligt många kandidater har nått slutskedet i rekryteringsprocessen. Rekryteringsprocessen innehåller två urvalstest: ett personlighetstest och ett test i kognitiv förmåga. Testerna är ett verktyg för att kunna hitta den kandidat med högst potential för tjänsten samt främja jämlikhet, mångfald och en rättvis rekryteringsprocess.
INFORMATION OM FÖRETAGET
Hä rkommer du ansluta dig till ett härligt team kompetenta och engagerade medarbetare, för närvarande nio tekniker och fyra arbetsledare/projektledare. Bolaget sköter drift, skötsel och underhåll på fastigheterna på sjukhusområdet i delar av södra Sverige och tillhandahåller tekniska tjänster inom områden som t. ex. ventilation, fastighetsstyr, el, VS och passage, till både fastighetsägare och hyresgäster. De arbetar med allt från enklare felavhjälpning till genomförande av mer eller mindre komplexa projekt.