Är du vår nya servicetekniker?
Är du tjejen eller killen som vill bli en del av vårt dynamiska team hos Canon Business Center i Skellefteå? Vi ansvarar för att våra kunders produkter inom bildhantering, skanning, utskrift och kopiering fungerar optimalt. Det inkluderar även att se till att programvara för arkivsystem och print- och skanningssystemproduktion fungerar som den ska. Nu söker vi en driven person som vill arbeta som support-, servicetekniker med fokus på att lösa våra kunders problem både på plats och på distans via våra digitala verktyg. Vi letar efter en kollega som brinner för att ge utmärkt service och som är skicklig på problemlösning.
I den här tjänsten kommer du att ansvara för distriktet norra Västerbotten med kontor i Skellefteå. Arbetet sker i nära samarbete med övriga kollegor i teamet och med kollegor på övriga Canon Business Center. En servicebil tillhandahålls för tjänsten.
Vad vi ger
I den här tjänsten kommer dina huvudsakliga arbetsuppgifter att vara:
Vad vi söker
För att lyckas i rollen som servicetekniker tror vi att du:
En utbildning inom teknik/IT ses som meriterande.
Du behöver
För att lyckas i denna tjänst tror vi att du är organiserad och trivs med att ge utmärkt service till våra kunder. Du är dessutom en proaktiv problemlösare som är van vid god tidsplanering och som ständigt implementerar förbättringsprocesser. Vi tror också att du har en stark drivkraft och beslutsamhet att lyckas.
Ytterligare information
Har du frågor gällande tjänsten, vänligen kontakta rekryterande chef Urban Hedström på [email protected]
Urval och intervjuer sker löpande. Varmt välkommen med din ansökan!
Kyosei är Canons företagsfilosofi och innebär ”att leva och arbeta tillsammans för allas bästa”. Med filosofin som ledord försöker Canon i alla rekryteringar skapa en arbetsplats som återspeglar mångfald och öppenhet.
Skicka ansökan