Supply Educational Coordinator till globalt läkemedelsbolag i Solna
Skicka ansökan

Om tjänsten

Besök hemsida sjr.se
Omfattning Heltid
Publicerad 2024-08-29

Är du en fena på arbetsuppgifter som kräver precision och söker en heltidsroll med administrativt ansvar inom supply? Läs vidare för att vi på SJR kan ha ditt nästa uppdrag! Om tjänsten Vi på SJR söker dig som vill arbeta som Supply Educational Coordinator, detta är ett konsultuppdrag med start 1/11 och kommer inledningsvis pågå i 6 månader, för rätt kandidat kan det finnas möjlighet till förlängning. Kunden sitter i Solna och är ett stort internationellt bolag inom läkemedel med en trivsam miljö. Som Supply Professional Education Coordinator är du kontaktpersonen för kundens vårdpersonal och kirurger, sjuksköterskor där du ser till att de får en utmärkt upplevelse när de deltar i företagets kurser. Du säkerställer att kurserna följer de lokala MedTech-reglerna i Norden med Healthcare Compliance-godkännanden och dokumentation, officiella kursinbjudningar till sjukhus, rese- och kurslogistik, fakultetskontrakt samt uppföljning av budget och faktiska kostnader. Du kommer att rapportera till Nordic ProfEd Manager och arbeta nära med kollegor från andra produktområden, där ni tillsammans ständigt arbetar för förbättringar. Huvudsakliga arbetsuppgifter I din roll som Supply Professional Education Coordinator kommer dina huvudsakliga arbetsuppgifter innebära: - Samordning av interna intressenter samt kontakter med vårdpersonal, mötesarrangörer och lokala branschorganisationer. - Administration av compliance-dokumentation och upprätthållande av en effektiv och compliant eventprocess. - Hantering av Health Care Compliance (HCC) dokumentation - Registrering av deltagare - Hantering av rese- och möteslogistik -Hantering av inköpsordrar och fakturo - Registrering av kontrakt -Distribution av program, certifikat, namnbrickor och utvärderingsformulär för kurser och event. -Beställning och koordinering av leverans av eventmaterial. - Uppföljning av antalet utbildade kunder och budgetuppföljning. Lämplig bakgrund Duhar en gymnasieutbildning eller motsvarande arbetslivserfarenhet från MedTech-branschen. Kundens koncernspråk är engelska vilket gör att det ställer krav på att du är flytande i både engelska och svenska i tal och skrift. Personliga egenskaper För att bli framgångsrik i rollen är det viktigt att du har en stark kundfokus och förmåga att bygga nära relationer med både interna och externa kunder. Du har en positiv attityd med en känsla för detaljer och har lätt att hantera höga stressnivåer och korta deadline. Du är flexibel och förmåga att ändra prioriteringar med kort varsel. Vissa affärsresor kan förekomma. Ansökan För mer information om tjänsten är du välkommen att kontakta Atena Kamaliha Vi intervjuar löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden har gått ut. Sista ansökningsdag är 2024-09-28. Varmt välkommen med din ansökan! Konsult hos SJR Att arbeta som konsult hos SJR innebär att du blir en del av en dedikerad organisation med kompetens att ge dig perfekta förutsättningar att utvecklas både inom din yrkesroll och på ett personligt plan. Du får tillgång till vårt stora nätverk av intressanta företag och uppdragsgivare och därmed en unik möjlighet att ta din karriär till nästa steg. Vi på SJR bryr oss om vår personal och tillsammans med oss får du en långsiktig partner som ger dig trygghet och stöd. Vi är lyhörda för dina behov och du kommer att ha en nära relation med din konsultchef som stöttar dig i din utveckling.

Mer info

Omfattning Heltid
Varaktighet 6 Månader eller längre
Antal platser 1
Lön Fast månads- vecko- eller timlön

Sök jobbet

Ansök via arbetsgivarens hemsida

Skicka ansökan

Dela annons