Om jobbet
OMNILS GROUP är ett facilities management företag med många kunder inom hotell & restaurangbranschen. Vi är ISO-certifierade inom både miljö och kvalitet, vilket genomsyrar allt vi gör. Vi arbetar nära våra kunder och hittar alltid de bästa lösningarna för just dem.
Vårt mål är att vara bäst i branschen med gästen i centrum. Företaget kommer under 2024 att omsätta cirka 36 miljoner kronor och sysselsätta cirka 200 personer. OMNILS kärnverksamhet är entreprenad och bemanning inom hotell. Under 2024 kommer vi att städa ca 200 000 rum. Som medarbetare och kund kan du vara trygg med oss då vi har kollektivavtal och är medlemmar i Visita, Almega samt Svenskt Näringsliv.
Huvudsakliga arbetsuppgifter:
Som Area Housekeeping Manager kommer du att ha en nyckelposition i att säkerställa att våra gäster får en överlägsen hotellupplevelse, genom att utveckla och driva utbildning av housekeeping, enligt OMNILS eget framtagna koncept, OMNILS Academy.
OMNILS Academy består av olika moment och delar, som berör housekeeping i sin helhet, och där vi utbildar all vår personal i att arbeta med samsyn och enighet över kvalitet, leverans och gästnöjdhet. Vi vill att du med din erfarenhet är drivande i utveckling och framtagande av en utbildning med hög standard, och även utbildar på respektive nivå.
Den vi söker:
Hör av dig!
Är du lika nyfiken på oss som vi är på dig? Tveka inte att höra av dig till vår CEO Riaz Uddin på 076-090 73 57 om du har frågor kring tjänsten, eller om OMNILS GROUP AB.
För oss är det viktigt att våra medarbetare trivs - på alla sätt. Vi erbjuder därför ett arbete i en miljö som karaktäriseras av våra värdeord: engagemang, glädje och respekt. Vi är måna om att stödja och uppmuntra våra medarbetare i deras utveckling. Det är därför glädjande för oss att vi kan erbjuda goda utvecklingsmöjligheter inom OMNILS gruppen.
Skicka ansökan