Bli en del av vårt team på AL-KO Kober som BackOffice/Lagermedarbetare!
AL-KO Kober AB 3 dagar kvar Göteborg
Skicka ansökan

Om tjänsten

Besök hemsida
Omfattning Heltid
Publicerad 2024-08-20

AL-KO Kober AB är en global teknologikoncern och ett dotterbolag till DexKo Global. Vi är kända för våra högkvalitativa chassi- och chassikomponenter för släpvagnar, fritidsfordon och nyttofordon. Vårt fokus ligger på funktionalitet, komfort och innovationer som bidrar till ökad körsäkerhet. Med våra lättviktschassin och pålitliga tillbehör säkerställer vi en trygg och njutbar resa för våra kunder. Vi strävar alltid efter att leverera premiumlösningar som garanterar ergonomi och säkerhet, oavsett om det handlar om husvagnar eller nyttofordon.

Vi värdesätter våra medarbetare som har en stor del i vår framgång. Vår arbetsmiljö präglas av öppen dialog och utvecklingsmöjligheter, där varje individ får chansen att växa. Vi tror på kraften av teamwork och att vi tillsammans skapar resultat som gör oss stolta. Just nu söker vi en administrativ lagermedarbetare.

Rollen
I rollen som BackOffice/Lagermedarbetare på AL-KO Kober AB får du möjlighet att arbeta på vår arbetsplats i Göteborg Frölunda, med en önskad start snarast. Du kommer att spela en nyckelroll i teamet där du ansvarar för både orderhantering och lagerarbete, i en kvarn med ett 100% anställningsavtal.

Dina ansvarsområden
Som BackOffice/Lagermedarbetare kommer du att arbeta i en ren och organiserad miljö, där ditt arbete kommer att innefatta:

  • Orderhantering av inkommande och utgående leveranser
  • Administration av lagerverksamheten
  • Kundservice och koordinering av leveranser
  • Viss fysiskt lagerarbete, inklusive truckkörning och hantering av gods

Denna roll är både administrativ och fysisk, vilket ger dig en omväxlingsrik arbetsdag.

Vem söker vi?
Vi letar efter en person med rätt inställning snarare än specifik arbetslivserfarenhet. Vi ser gärna att du har en bakgrund inom administration, lager och montering. Din hängivenhet och din förmåga att vara självgående samt effektiv i kommunikation är avgörande för att du ska trivas i rollen. Har du arbetat med SAP och har truckkort är det meriterande, men framför allt vill vi ha en engagerad och arbetsglad lagspelare.

Bra att veta!
Du kommer i utgångsläget bli anställd som Temp-Team konsult. Som en del av vårt team erbjuds du kollektivavtalsenliga villkor, friskvårdsbidrag och en engagerad konsultchef som finns där för dig. Uppdraget skall tillsättas snarast och löper fram till och med sista januari med möjlighet till förlängning. Samt eventuellt övertag/rekrytering för rätt person. Heltid, måndag till fredag flex mellan 7.17 med 1 timmes lunchrast. Fika på fredagar, frukt leverans 2 dagar i veckan, 1dag/veckan Napprapat och årliga team building aktiviteter.

Låter detta som jobbet för dig?
Om du är redo för en ny utmaning och vill bli en del av vårt framgångsrika team, tveka inte att skicka in din ansökan! Vi gör urval löpande, så skicka in din ansökan så snart som möjligt för att inte missa chansen att arbeta hos AL-KO Kober AB.
Med hänvisning till GDPR tar vi inte emot ansökningar via e-mail. Har du frågor? Kontakta vår rekryterande konsultchef, Elnaz Memarian på Temp-Team. Vi ser fram emot att höra från dig!

Mer info

Omfattning Heltid
Varaktighet Tillsvidare
Antal platser 1
Lön Fast månads- vecko- eller timlön

Sök jobbet

Ansök via arbetsgivarens hemsida

Skicka ansökan

Dela annons