Det finns nu en ny version tillgänglig för ledigajobb.se. Klicka på uppdatera eller ladda om sidan för att få tillgång till den nya versionen.
Arbetsbeskrivning
Vi söker dig som är ambitiös och serviceinriktad assistent med högt driv till läkemedelsföretag i Solna.
Är du intresserad av en roll som assistent till bolagets VD där du kommer stöttar flera personer i en händelserik miljö? Har du erfarenhet som assistent eller jobbat som office coordinator och gillar snabba förändringar och högt arbetstempo? Härligt!
Uppdraget är 6 månader med start i september.
Uppdraget utförs på kontoret med viss flexibilitet då man även under vissa perioder kommer att stötta upp i receptionen.
Välkommen in med din ansökan redan idag!
Ansvarsområden
Som assistent kommer du att supporta och arbeta med andra i ett stort team. Rollen är bred med varierande och omväxlande arbetsuppgifter. Du kommer arbeta självständigt i din roll och assistera omkring 5 andra personer med att planera och koordinera mötesbokningar, reseräkningar samt hantera mejl och telefonsamtal.
Kvalifikationer
Vi söker dig som har;
Meriterande om du även jobbat inom läkemedelsbranschen tidigare.
Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet. För att trivas i rollen ser vi att du har erfarenhet från rollen som assistent och har tillit till din egen förmåga. Vi söker dig som trivs i ett självständigt arbete och kan hantera flera arbetsuppgifter och kontakter parallellt. I din yrkesroll präglas du av ett starkt driv, engagemang och trivs med att arbeta proaktivt. Du arbetar steget före samtidigt som du kan omprioritera efter behov. För att trivas i rollen ser vi att du gillar att arbeta i en snabbrörlig och föränderlig miljö samtidigt som du har förmåga att skapa struktur och ordning.
Om företaget
Randstad
På Randstad vet vi att alla människor har en plats på arbetsmarknaden. Med verksamhet över hela landet och inom alla kompetensområden hjälper vi människor att hitta ett jobb som känns bra, och där de får möjlighet att växa, utvecklas och uppnå sin fulla potential.