Omfattning Heltid
Publicerad 2024-07-04

Dina arbetsuppgifter Är du en person som stimuleras av administrativa arbetsuppgifter och kvalificerad handläggning? Kanske har du lång erfarenhet av att jobba som administratör eller handläggare men efterfrågar nya utvecklingsmöjligheter där du får axla rollen som konsult? Då ska du fortsätta läsa denna samlingsannons! Att arbeta som konsult har många fördelar dels ger det dig möjligheten att testa olika branscher och att bygga upp ett stort nätverk av värdefulla kontakter. Det genererar även goda möjligheter till flexibilitet och kompetensutveckling. Under sommarperioden är det vanligt att många anställda reflekterar över sin arbetssituation och väljer att avsluta sina anställningar vilket leder till att många företag tar hjälp av rekryterings- och bemanningsbolag för att snabbt hitta nya stjärnor som kan täcka upp både kortsiktiga och långsiktiga behov efter semestern. Eftersom vi på förhand vet att övergången mellan augusti till september är en månad där många spännande uppdrag publiceras vill vi vara snabba på bollen och redan nu förstärka vår kandidatbank. Sway Sourcing är ett modernt företag som rekryterar inom flera branscher på den svenska arbetsmarknaden. Vi arbetar främst mot tjänstemannasektorn där våra huvudområden är Ekonomi, HR, Kommunikation och Administrativa tjänster. Vi matchar kandidaters kompetens och kunskap med företagets behov. Vi söker dig som har en godkänd gymnasieutbildning eller dig som har läst kurser med inriktning mot Administration/IT/Officepaketet. Vi ser gärna att du har minst 1 års förvärvad erfarenhet av att jobba med administration, handläggning eller projektledning där erfarenhet från både privat och offentlig sektor är relevant. För att vara aktuell för våra uppdrag behöver du kunna uttrycka dig väl i svenska i både tal och skrift. För att vara kvalificerad för samtliga av våra uppdrag behöver du ha en grundläggande IT-vana och känna dig bekväm med att använda olika digitala verktyg i ditt arbete. Som konsult inom området Administration/Handläggning kommer du få möjligheten att arbeta med uppdrag som kännetecknas av hög variation och som till viss del omfattas av myndighetsutövning, sekretess, GDPR, planering, uppföljning, utvärdering och kvalitetssäkringar. För att lyckas med ett konsultuppdrag inom denna kategori söker vi dig som har förmågan att självständigt driva ditt arbete framåt och som är metodisk och noggrann i sitt arbetssätt. Du behöver även vara serviceinriktad och ha en hög integritet. Exempel på arbetsområden som är utmärkande i våra konsultuppdrag är följande: • Arkivering och Registratur • Ärendehantering och dokumentering • Skapa rutiner och lathundar internt • Effektivisera arbetsflöden och arbetsprocesser • Sköta inköp och beställningar • Föra mötesprokoll och anteckningar • Ta fram statistik, underlag och rapporter • Förbereda och kvalitetssäkra underlag inför beslut • Stötta ledningsgrupp vid onboardning- och offboardningprocesser • Administrera utbildningsinsatser och hålla workshops • Ta emot förfrågningar av kunder och medarbetare • Intern och extern kommunikation Vi samarbetar med ett brett spektrum av kunder inom olika branscher och sektorer där uppdragen både varierar i längd, omfattning, ansvarsnivå och placeringsort. Vi rekryterar högt och lågt där titlar som administratör, handläggare, assistent, koordinator, sekreterare och kundtjänstmedarbetare är återkommande roller. Med detta sagt kommer du i samband med att du registrerar din ansökan behöva svara på några obligatoriska enkätfrågor så att vi enkelt kan få en djupare bild av din kompetens och dina preferenser med syfte att göra den ultimata matchningen! Varmt välkommen med din ansökan!

Mer info

Omfattning Heltid
Varaktighet 6 Månader eller längre
Antal platser 10
Lön Fast månads- vecko- eller timlön

Sök jobbet

Ansök via arbetsgivarens hemsida

Skicka ansökan

Dela annons