OBS! Sista ansökningsdag har passerat för denna annons. Du kan fortfarande läsa om den, men det går inte längra att ansöka.

Om tjänsten

Besök hemsida
Omfattning Heltid
Publicerad 2024-07-03

Till ett konsultuppdrag på minst 6 månader söker vi en ekonomiassistent till en roll som administrativ ekonomiassistent. Tjänsten är på heltid med möjlighet att arbeta remote. Kunden är placerad i Norrköping.

Om tjänsten

Här erbjuds du en bred roll med ansvar för både leverantörsreskontra, kontorsadministration, löpande administrativa uppgifter samt bistå ekonomiansvarig i bokslut. Du ingår i teamet på central administration och har många kontaktytor i din roll. Dina arbetsuppgifter innefattar bland annat:

*Ekonomi: hantera påminnelser och fördela ut fakturor i attestflödet. Följa upp utfall och stötta organisationen i frågor kopplat till ekonomi och fakturering.

*Administration: beställa kontorsmaterial, hantera post, externa kontakter med leverantörer, beställningar av fika, lunch etc

Lämplig bakgrund

Vi söker dig som har god förståelse för redovisning och som har arbetat med hela flödet av leverantörsreskontra tidigare. Kunden är verksam inom skötsel och anläggning därför är sådan tidigare erfarenhet meriterande men inte ett krav.

Som person ser vi att du är noggrann, strukturerad och har lätt för siffror. Du trivs i en mångsidig roll med många kontaktytor och har ett serviceinriktat och prestigelöst förhållningssätt gentemot andra. Dessutom har du en god kommunikativ förmåga och är skicklig på att prioritera vad som är viktigast för stunden.

Ansökan

För mer information om tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig Konsultchef Hugo Aronsson på 073-667 50 64. Vi intervjuar löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden har gått ut.

Varmt välkommen med din ansökan!

Skicka ansökan

Mer info

Omfattning Heltid
Varaktighet 6 Månader eller längre
Antal platser 1
Lön Fast månads- vecko- eller timlön

Dela annons