Det finns nu en ny version tillgänglig för ledigajobb.se. Klicka på uppdatera eller ladda om sidan för att få tillgång till den nya versionen.
Om företaget
Indiska är ett svenskt livsstilsföretag etablerat 1901. Indiskas produkter säljs i 44 butiker i Sverige och Finland samt i vår internationella online shop indiska.com. Indiska erbjuder en mötesplats för en väl utvald mix av inredning och mode med inspiration från olika världar kombinerat med en skandinavisk syn på design med en mer hållbar kvalitet och ett tillgängligt pris.
Indiska är mitt uppe i en intensiv förändringsresa där vi ska ta vårt kunderbjudande och varumärke till nästa nivå. Som medarbetare ställer det höga krav på flexibilitet, entreprenörskap och stort driv. Är du mode- och inredningsintresserad och brinner för att göra skillnad kommer du att passa in hos oss. Vi hoppas att du vill vara med på resan!
Om rollen
I rollen som CRM analytiker kommer du genomföra, rekommendera och hjälpa organisationen att vidta åtgärder baserat på kunddata och insikter för att stärka kundupplevelsen i samtliga kanaler. Du kommer aktivt arbeta med att utveckla Indiskas kundklubb för att skapa fler aktiva och engagerade medlemmar. Du förväntas vara en drivande kraft i att bygga automatiserade kundflöden, processer med relevant kommunikation. I rollen kommer du även stötta utvecklingen av e-handelns försäljning ur ett analytiskt perspektiv för att bidra med hur trafik, konvertering och snittköp kan stärkas.
Ansvar och arbetsuppgifter
Vem vi söker
Du har en djup förståelse och nyfikenhet kring att förstå våra kunders behov och beteenden samt förädla det till insikter. Med din analytiska förmåga, goda affärsförståelse och tekniska kompetens levererar du agerbara och kvalitativa analyser med strategiskt höjd. Du har förmåga att identifiera möjligheter och driva projekt framåt och tar stort ägarskap och ansvar för ditt område.
Vi värdesätter individer som är med och bidrar till en positiv arbetsmiljö. Du är en lagspelare som inte tvekar att stötta och hjälpa dina kollegor men har samtidigt förmågan att arbeta självständigt och att ta egna initiativ.
Kvalifikationer
Personliga egenskaper
Övrig information
Typ av anställning: Tillsvidare, heltid. Vi tillämpar 6 månaders provanställning.
Startdatum: Enligt överenskommelse så snart som möjligt.
Kontorsbaserad roll med möjligt att arbeta på distans en dag per vecka.
För övriga frågor kontakta Camilla Silfverberg, Head of Marketing & eCom: [email protected] Malin Råsberg, CRM Specialist; [email protected]
Sista ansökningsdag: 2024-08-11
Låter det här som en roll för dig? Skicka in din ansökan redan idag!