OBS! Sista ansökningsdag har passerat för denna annons. Du kan fortfarande läsa om den, men det går inte längra att ansöka.

Omfattning Heltid
Publicerad 2024-07-03

Om tjänsten

Som Teamlead på detta spännande uppdrag kommer du att ha brett ansvar över servicefunktionerna på kontoret och coacha ditt team på två medarbetare. Du kommer arbeta hos en av nordens största finansiella rådgivare som har sitt huvudkontor mitt på Östermalm. I denna roll kommer du vara den koordinerande delen av en förstklassig serviceupplevelse på ett aktivt kontor som är i ständig förändring. I din roll kommer du skapa och bidra till enastående servicenivå och en attraktiv arbetsplats för dina kollegor. Du som Teamlead har det övergripande ansvaret för såväl leverans och utveckling av service och jobbar aktivt för att skapa en arbetsplats i världsklass!

I dina ansvarsområden ingår bland annat:

  • Ansvarig för servicefunktionerna på kontoret med fokus på trivsel och värdskap
  • Projektleda mindre projekt och aktiviteter på kontoret
  • Schemaläggning samt sjukdoms- & vikariehantering vid behov
  • Kontaktperson gentemot leverantörer och samarbetspartners
  • Övrigt relaterat administrativt arbete
  • Arbetsleda samt stötta upp ditt team i den dagliga driften

Vem är du?

Du är en servicestjärna med inställningen att allt går att lösa - med andra ord så är det där lilla extra en självklarhet för dig!

För att passa i rollen tror vi även att du är en relationsbyggare med en välkomnande och optimistisk inställning. Du har viss erfarenhet av att koordinera och driva projekt framåt och trivs med att ha en ansvarsroll. Utöver detta faller det dig naturligt att vara involverad i den dagliga driften och stötta upp dina kollegor. Att aktivera och motivera andra kommer lätt för dig, tack vare din starka kommunikativa förmåga och energi. Du ser lösningar där problem uppstår, och uppskattar en dynamisk arbetsmiljö med många kontaktytor. För att lyckas i denna roll är du en naturlig ledare som affärsmässigt ser helhetsperspektivet i ditt teams arbete.

Krav:

  • Har erfarenhet av service- och administrativt arbete
  • Har erfarenhet av liknande roller, exempelvis, konferens, reception samt erfarenhet av att arbetsleda
  • God kunskap av Office-paketet
  • Meriterande om du har jobbat i olika system så som boknings-, schemaläggnings-, besöks- eller ärendehanteringssystem
  • God kunskap i svenska och engelska
  • Avslutad gymnasieutbildning

Om anställningen Anställningsform: Visstidsanställning fram till 28/2 2025

Sysselsättningsgrad: 100%

Start: Augusti 2024

Arbetstider: Kontorstider mellan cirka 7:30-18:00 på ett rullande schemaOm MiddlepointVi vet att ett personligt och positivt bemötande är grunden till en god serviceupplevelse. Med omtanke och värdskap som röd tråd har Middlepoint levererat högklassig arbetsplats- och frontdeskservice sedan starten 2009. Vi är ISO-certifierade inom kvalité (9001), miljö (14001) och arbetsmiljö (45001) och är ett helägt dotterbolag till Coor. Genom noga och omsorgsfullt utvalda medarbetare skapar vi välkomnande miljöer där vi kan hålla fokus på alla detaljer och göra det lilla extra. Hos oss är kunderna mittpunkten.

Är du sugen på en utvecklande och riktigt rolig utmaning? Skicka in ditt cv och personliga brev.

Följ oss på Instagram för att se mer av vad som händer hos oss:

http://instagram.com/middlepoi...

Vännerna på Middlepoint!

Mer info

Omfattning Heltid
Varaktighet 6 Månader eller längre
Antal platser 1
Lön Fast månads- vecko- eller timlön

Sök jobbet

Ansök via arbetsgivarens hemsida

Skicka ansökan

Dela annons