Om tjänsten

Besök hemsida opsio.se
Omfattning Heltid
Publicerad 2024-06-28

Vill du bygga karriär inom IT, service och management? Då vill vi att du joinar vårt grymma team och kickstartar din resa med oss.

Om oss på Opsio

Vi är Opsio, ett internationellt bolag med kontor i Karlstad (Sverige) och Bangalore (Indien). Vi är ledande inom molntjänster i Norden och brinner för innovation.

Vi erbjuder support, drift, konsulttjänster, säkerhetstjänster och expertis inom en mängd olika områden som Amazon Web Services, Microsoft Azure och VMWare.

Nu expanderar vi vårt team och vi behöver din hjälp för att ge våra kunder en grym upplevelse!

Vad innebär jobbet?

Vi söker dig som vill utveckla dina tekniska färdigheter, din förmåga att leverera förstklassig service och dina ledarskapsegenskaper; allt i en kombinerad roll.

Från vårt kontor i Inre Hamn, Karlstad, hjälper teamet i Opsio Service Center företagskunder med allt från enkla till komplexa frågor via telefon, mejl och chatt. Vår support blir kundens bästa vän och en trygg punkt när de behöver vår hjälp som mest.

Vårt Service Center hjälper kunden vid problem med användarkritisk mjukvara och hårdvara, så som PC, Windows server, skrivare, nätverk och Microsoft365.

Din roll som Service Center Coordinator kretsar runt två huvudsakliga mål:

- Att hjälpa teamet upprätthålla en hög kvalitet och kundnöjdhet.

- Att involvera dig vid mer krävande och strategiskt utmanande situationer för att säkerställa en god kundupplevelse.

Du ingår i vårt Service Center och ditt arbete kommer också likt teamets vara hands-on med tekniska och administrativa uppgifter.

En viktig del av jobbet är att kunna samarbeta i team och prioritera ditt arbete. Varje morgon sätter ni i teamet tillsammans planen för dagen, men var beredd på att tänka om – planen kan behöva förändras. Ingen dag är den andra lik och du kommer ställas inför många nya utmaningar.

Vårt Service Center är självständigt och fattar beslut som påverkar kundernas upplevelse varje dag. Som medlem i vårt team gör du enorm skillnad.

Är det dig vi söker?

  • Du är en lagspelare.
  • Du kan ta egna initiativ och fatta beslut själv.
  • Du vill utveckla dina ledarskapsförmågor.
  • Du vill leverera service i världsklass.
  • Du kommunicerar flytande på både svenska och engelska, i tal och skrift.
  • Du har grundläggande IT-kunskaper.
  • Du har ett B-körkort eller motsvarande.
  • Du läser detta och vill växa i din service- & ledarskapsresa.

Passar ovan in på dig? Sök idag!

Skicka ansökan

Mer info

Omfattning Heltid
Varaktighet Tillsvidare
Antal platser 1
Lön Fast månads- vecko- eller timlön

Dela annons