Det finns nu en ny version tillgänglig för ledigajobb.se. Klicka på uppdatera eller ladda om sidan för att få tillgång till den nya versionen.
Om jobbet
Som marknadskommunikatör kommer du att spela en central roll i att utveckla och implementera vår digitala marknadsföringsstrategi med inriktning målgrupperna barn, unga och skolor. Du kommer att arbeta med att modernisera bokningsflöden och skapa förutsättningar för skolor/lärare att vända sig till oss. Utveckling av CRM-arbetet är i fokus. Vi söker dig med kompetens inom målgruppsarbete, kundresor, copy och erfarenhet av projektledning. Tjänsten är en visstidsanställning t o m juni 2025, med start snarast möjligt.
Med två miljoner besökare och mer än 4000 programpunkter om året är Kulturhuset Stadsteatern en av norra Europas största kulturinstitutioner. Marknadsavdelningen på Kulturhuset Stadsteatern arbetar med kommunikation och försäljning för hela bolaget med syfte att stärka varumärket och attrahera besökare och publik till alla våra mångfacetterade kulturverksamheter. Totalt består avdelningen av 23 tjänster med placering vid Sergels torg. Marknadskommunikatörstjänsten kommer att rapportera direkt till försäljningschefen som leder marknadsavdelningens enhet Försäljning och kanaler.
Ansvarsområden
Kvalifikationer
Personliga egenskaper
Praktiskt om tjänsten
Tjänsten är en tidsbegränsad anställning på heltid till och med 30 juni 2025. Tillträde enligt överenskommelse. Sista ansökningsdag är den 16 augusti. Om du har frågor om tjänsten eller vill veta mer är du välkommen att kontakta försäljningschef Kristoffer Öhrvall, [email protected]
Fackliga företrädare:
Scen & Film, Urban Riismark [email protected]
Akademikerföreningen, Alice Kassius Eggers [email protected]