Omfattning Heltid
Publicerad 2024-06-28

Är du på jakt efter ett långsiktigt arbete där du kan få utveckla din tekniska kompetens och dina färdigheter inom lager? Har du dessutom en god prioriteringsförmåga och en stark ansvarskänsla? Då kan det vara dig vi söker för rollen som logistikspecialist till PayEx. Tveka inte att skicka in din ansökan redan idag! OM TJÄNSTEN Academic work söker för PayEx räkning en logistikspecialist. I rollen kommer du att ha ett nära samarbete med dina två kollegor där ni tillsammans kommer att ansvara för den dagliga planeringen, vilket exempelvis kan handla om planering för leveranser eller större orders. Du kommer bli upplärd av dina kollegor för att kunna installera, konfigurera och aktivera programvaran innan orden paketeras och skickas till kund. Dina arbetstider är från 8-17 på plats på lagret ute i Kungsängen, parkering tillhandahålls. PayEx är en nordisk grupp med cirka åttahundrafemtio medarbetare i fyra länder och sedan 2017 ett helägt dotterbolag till Swedbank. I PayEx-koncernen ingår också Swedbank Pay, som erbjuder kompletta betallösningar för butik och e-handel. Sedan starten på Gotland 1972 driver de utvecklingen inom sin bransch och är idag Nordens främsta experter på fakturerings- och finansieringstjänster. De hjälper dagligen våra kunder med alla typer av tjänster inom rating och billing, faktura- och reskontrahantering, inkasso, kredithantering och finansiering. Denna tjänst kräver utdrag från belastningsregistret, vänligen ansök om detta hos polisen i samband med att du skickar in din ansökan då det kan ta upp till två veckor att få hem. Rätt utdrag hittar du här! ARBETSUPPGIFTER Arbetsuppgifter * Installera, konfigurera och aktivera programvaran. * Ansvara för lagerhantering och att lagersaldon stämmer. * Säkerhetsställ att kortterminalen levereras korrekt. * Hantera inkommande och utgående leveranser. * Kvalitetskontroll av returnerade produkter. * Säkerställa att fakturaunderlaget för levererade och reparerade produkter är korrekta och enligt avtal. * Tillhandahålla stöd och relevant information för PayEx prognoser för beställning av nya produkter från leverantörer. * Säkerställa en ren, säker och praktisk arbetsmiljö. VI SÖKER DIG SOM - Har en avslutad gymnasial utbildning, förslagsvis inom teknik. - Har ett stort tekniskt intresse, vilket exempelvis kan innebära förståelse för nätverksdelar. - Har körkort samt tillgång till bil, då det krävs för det geografiska läget. Det är meriterande om du har - Tidigare erfarenhet av lager. - Tidigare erfarenhet av kortterminaler. Rollen kräver att du som person är ansvarstagande och flexibel, att du kan se vad som behöver göras och kunna prioritera utifrån det. Vi ser även att du som person är stresstålig och kan hantera båda toppar och dalar. För att lyckas i rollen har du följande personliga egenskaper: - Förändringsbenägen - Tillitsfull - Stresstolerant - Social Vår rekryteringsprocess Denna rekryteringsprocess hanteras av Academic Work och vår kunds önskemål är att alla frågor rörande tjänsten skickas till Academic Work. Vi tillämpar löpande urval och kommer plocka ner annonsen när tillräckligt många kandidater har nått slutskedet i rekryteringsprocessen. Rekryteringsprocessen innehåller två urvalstest: ett personlighetstest och ett test i kognitiv förmåga. Testerna är ett verktyg för att kunna hitta den kandidat med högst potential för tjänsten samt främja jämlikhet, mångfald och en rättvis rekryteringsprocess.

Mer info

Omfattning Heltid
Varaktighet 6 Månader eller längre
Antal platser 1
Lön Fast månads- vecko- eller timlön

Sök jobbet

Ansök via arbetsgivarens hemsida

Skicka ansökan

Dela annons