OBS! Sista ansökningsdag har passerat för denna annons. Du kan fortfarande läsa om den, men det går inte längra att ansöka.

Customer Success Manager Microsoft 365
NEXER GROUP Annonsen har utgått Obestämd ort
Skicka ansökan
Vill du arbeta på ett ledande företag inom Microsoft 365? Hos oss får du skapa framtidens lösningar med den senaste tekniken och bygga starka kundrelationer. Gillar du utveckling och att hjälpa kunder att nå sina mål? Sök nu! Hur ser rollen ut?

Med expertis i Microsoft 365, SharePoint och Teams blir du som Customer Success Manager (CSM) en nyckelspelare för våra kunder. Du agerar bollplank, rådgivare och support för att optimera användningen av deras digitala arbetsplatser. Vi stöttar våra kunder kontinuerligti utvecklingen av derasMicrosoft-lösningar.

Vad kan vi erbjuda dig?
  • Kompetensutveckling via egna forum samt möjligheten att gå kurser via Nexer Academy.
  • Möjlighet att delta i Corporate Social Responsibility (CSR)-arbete, till exempel genom Star for Life, Pink Programming eller Nexer Network Women.
  • En rolig arbetsplats där vi älskar att hitta på saker tillsammans. Vi har bland annat regelbundna spelkvällar, träningsutmaningar och årliga konferenser!
Hur är det att arbeta på Nexer Enterprise Applications?

På Nexer Enterprise Applications kommer du att vara en del av ett bolag med en egen identitet och strategi, samtidigt som du har stöd från övriga delar av Nexer. Tillsammans arbetar vi för att ligga långt framme i teknikutvecklingen och skapa positiva resultat för både våra kunder och vår organisation. Arbetsmiljön genomsyras av en kamratlig stämning och ett nära ledarskap. Vi är ett välbekant namn när det gäller Microsoft 365 inom Sverige och internationellt. Du får möjlighet att arbeta inom Sverige och globalt eftersom det är där våra kunder finns. Vi har en stark vilja att driva affärer och firar våra framgångar genom regelbundna events, resor och konferenser.

Här kan du läsa mer om oss:https://nexergroup.com/careerhub/come-on-in-nexer-ea/ ;

Vem är du?

Vi söker dig med djup förståelse inom M365. Du har förmågan att förstå och analysera kunders behov och processer. Du trivs med att arbete proaktivt och lösningsorienterat. Du behöver god kommunikativ förmåga på svenska och engelska.

Det är meriterande om du har:

  • Arbetat som lösningsarkitekt med fokus på Microsoft 365 området.
  • Erfarenhet av att arbetarådgivande inom IT och affärsutveckling.

Det viktigaste för oss är att du gillar att arbeta i ett härligt team där mångfald och jämställdhet är viktigt och där du bidrar till din, teamets, våra kunders och företagets framgång.

Ansökan

Du är varmt välkommen att skicka in din ansökan nedan. Vi har tyvärr ingen möjlighet att ta emot ansökningar via e-post, men har du frågor om tjänsten eller Nexer får du gärna höra av dig till Claudia Henrichsén på [email protected]. Vi hanterar ansökningarna löpande, så vänta inte med att söka!

Mer info

Omfattning Heltid
Varaktighet Tillsvidare
Antal platser 1
Lön Fast månads- vecko- eller timlön

Sök jobbet

Ansök via arbetsgivarens hemsida

Skicka ansökan

Dela annons