Vårt uppdrag:
Nu söker vi för kunds räkning en kundreskontraspecialist för tillsvidareanställning med start efter sommaren. Tjänsten är på heltid med placering i Norrort. Möjlighet till arbete på distans 2 dagar per vecka. Vår kund expanderar och nyanställer på flera positioner.
Arbetsuppgifter:
Du kommer tillsammans med dina två andra kollegor ansvara för hela flödet inom kundreskontran med arbetsuppgifter såsom:
• Hantera kontoansökningar, fakturafrågor och upplägg av nya kunder
• Inkasso- och kreditförsäkringsärenden
• Kontakt med inkassobolag
• Kreditbedömning, kreditlimiter
• Ta fram underlag för betalningar
• Underhåll av kundmasterdata
• Utveckla och effektivisera kundreskontraprocessen
Din bakgrund:
Vi söker dig som har arbetat med kundreskontrahantering i minst 3 år. Vi ser gärna att du även har god erfarenhet av Excel. Har du även arbetat i SAP är det meriterande, men ej ett krav. Då vår kund har engelska som koncernspråk är det viktigt att du känner dig bekväm i det engelska språket.
Som person ser vi gärna att du är drivande, framåt och orädd. Du är lösningsorienterad och engagerad som person. Då du i din roll har mycket extern och intern kommunikation är det viktigt att du arbetar serviceinriktat, noggrant och strukturerat.
Ansök redan idag eller ring gärna om du vill veta mer!
/Helena Elvin
0733-818981
Om oss:
Avanzera har funnits sedan 1998 och är ett auktoriserat bemanning - & rekryteringsföretag. Vi vet att varje person är unik och därför månar vi om att ditt nästa steg i karriären ska ge dig kunskap och erfarenhet som just du strävar efter. Vi lägger stor vikt vid personliga relationer och vill att du ska må bra och trivas i samarbetet med oss! Vi är din expert inom konsult- och rekryteringstjänster.
Vi använder cookies för att förbättra din användarupplevelse och samla in information om hur vår webbplats används. Denna information hjälper oss att anpassa och förbättra vårt innehåll och våra tjänster.