Omfattning Heltid
Publicerad 2024-06-20

Om oss Hej! Det är vi som är Clockwork. Vi har lång erfarenhet från rekrytering – och bemanningsbranschen och vi vet hur viktigt det är med lokal närvaro. Vårt varumärke kännetecknas av ett högt personligt engagemang på alla nivåer – i relationen med våra kunder, kandidater och i relationen med våra konsulter. Vi vill med hög kompetens, ett genuint engagemang och prestigelöst arbetssätt smitta vår omgivning med positiv energi och inspiration och upplevas som en mötesplats dit företag och människor vänder sig när de vill ta nästa steg i utvecklingen. Clockwork finns i över tjugo städer från Stockholm i söder till Luleå i norr. Läs gärna mer på www.clockworkpeople.se Dina arbetsuppgifter Som registrator hos vår kund kommer du att ha en central roll inom miljöenhetens verksamhet. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter inkluderar: • Hantering av både digital och fysisk post • Registrering och diarieföring av inkomna ärenden • Kvalitetssäkring och arkivering av dokument • Fördelning av ärenden • Stöd till verksamheten i frågor som rör registrering och expediering av handlingar • Handläggning av miljöärenden Du kommer att arbeta i miljöenhetens verksamhetssystem Ecos2 och i ärendehanteringssystemet Public360. Arbetet innebär också nära kontakt med miljöchefen och medarbetarna på miljöenheten, där du fungerar som ett konsultativt stöd och ger råd i system-, informations- och ärendehanteringsfrågor enligt de lagar och förordningar som styr informationshanteringen inom offentlig förvaltning. Uppdraget är med start omgående och sträcker sig minst sex månader framåt, med möjlighet till förlängning. Din profil Vi söker dig som har erfarenhet av arbete inom miljö- och hälsoskyddsområdet och handläggning av miljöärenden. Det är ett krav att du har arbetat i Ecos2 och det är meriterande om du har erfarenhet av Public360 samt arbete i en politiskt styrd organisation. Du bör ha: • Gymnasieexamen med påbyggnad inom registratur eller administration • Minst två års erfarenhet av kvalificerat administrativt arbete eller registratur • God datorvana och kunskaper i Officepaketet Det är också viktigt att du har god kännedom om centrala lagar inom registratorsområdet, mycket goda kunskaper i svenska, både i tal och skrift är nödvändiga för att lyckas i rollen. Som person är du noggrann, har förmåga att prioritera och planera ditt arbete självständigt och du trivs med att hantera stora mängder information. Vi söker en person som är engagerad, har god kommunikationsförmåga och som gärna tar sig an nya utmaningar. Ansökan I denna tjänst blir du anställd av Clockwork och arbetar på uppdrag hos vår kund. Arbetet som konsult hos Clockwork ger dig ett brett kontaktnät, goda karriärmöjligheter samt riktigt goda chanser att påverka såväl arbetssituation som personlig utveckling. Som anställd hos oss får du en attraktiv anställning med marknadsmässig lön, övertidsersättning, semester, friskvårdsbidrag, tjänstepension och försäkringar enligt kollektivavtal. För att passa in i rollen som konsult ser vi att glädje, engagemang och affärsmässighet speglar din personlighet. Vi ser fram emot att läsa din ansökan! För mer information är du varmt välkommen att kontakta Moa Arnqvist på [email protected]. Ser fram emot din ansökan!

Mer info

Omfattning Heltid
Varaktighet Tillsvidare
Antal platser 1
Lön Fast månads- vecko- eller timlön

Sök jobbet

Ansök via arbetsgivarens hemsida

Skicka ansökan

Dela annons