Om tjänsten

Besök hemsida agigo.se
Omfattning Heltid
Publicerad 2024-06-20

Agigo söker nu en ekonomiassistent till ett tillväxtbolag i söderort med erfarenhet av Medius. Detta är ett konsultuppdrag på ca 6 månader och önskad start är så snart som möjligt.

Dina arbetsuppgifter:

  • Löpande arbete och ansvar för leverantörsreskontran
  • Registrering, kontering och betalningar
  • Påminnelse och inkassohantering för både kund- och leverantörsreskontran
  • Delaktig i löpande arbete inom kundreskontra
  • Löpande bokföring och avstämningar vid månadsbokslut
  • Delta i utredningsarbete samt stötta organisationen med systemfrågor.

Personliga egenskaper:

  • Driven, självgående och noggrann
  • Arbetar bra i team såväl som självständigt
  • Prestigelös, positiv och lösningsorienterad

 Kvalifikationer:

  • Meriterande med akademisk examen inom ekonomi eller motsvarande utbildning med redovisningsfokus.
  • Tidigare arbetslivserfarenhet av kund- och leverantörsreskontra
  • Du har tidigare arbetat i systemet Medius
  • Kan uttrycka dig väl i tal och skrift på svenska

Om Agigo

Agigo är ett konsult- och rekryteringsföretag inom ekonomi & finans i Stockholmsområdet.

Genom ett modernt och beprövat arbetssätt skapar vi en enkel, smidig och transparent process. Agigos vision är enkel; vi vill vara en trygg och smidig karriärspartner för våra kandidater och genom proaktivt arbete se till att du som kund alltid kan lita på att vi värnar om just ditt behov.

Ansökan

Låter det intressant? Ansök via knappen nedan. Har du frågor är du välkommen att kontakta ansvarig rekryterare; Caroline Ericsson, [email protected] eller 076-000 63 81.

Mer info

Omfattning Heltid
Varaktighet Tillsvidare
Antal platser 1
Lön Fast månads- vecko- eller timlön

Sök jobbet

Ansök via arbetsgivarens hemsida

Skicka ansökan

Dela annons