Omfattning Heltid
Publicerad 2024-06-19

Vårt uppdrag: Tjänsten är ett föräldravikariat under ca 1 år med start i augusti/september 2024 och som på sikt kan bli en tillsvidareanställning. Du kommer få ett arbete i en trivsam miljö med härliga kompetenta kollegor väster om Stockholm. Arbetet utförs huvudsakligen på kontoret. Arbetsuppgifter: Som produktadministratör arbetar du självständigt i företagets affärssystem med underhåll av produktregister, där du bland annat löpande lägger upp nya artiklar, gör prisuppdateringar och ser till att produkterna har rätt enheter och benämningar. I arbetet kommer du att använda både Excel och Access dagligen som verktyg. Du kommer ha kontakt med interna produktarbetsgrupper och du kommer ingår i teamet för verksamhetsstöd. Din bakgrund: För att lyckas i rollen bör du ha minst gymnasieutbildning och minst något års arbetslivserfarenhet gärna från ett säljbolag. Du ska behärska Excel mycket väl, kunna hantera formler, filter och tabeller obehindrat. Vi ser även att du har ett gott sifferminne och erfarenhet av att arbeta i affärssystem. Vi ser det som meriterande om du har erfarenhet av registervård. Som person är du en teamplayer, strukturerad och noggrann. Du ska även kunna prioritera dina arbetsuppgifter. Vi ser att du har en genuin känsla för service och kan uttrycka dig väl i både tal och skrift. Tveka inte att ansöka direkt eller ring gärna om du vill veta mer! Cecilia 070-751 95 90 . Om oss: Avanzera har funnits sedan 1998 och är ett auktoriserat bemanning - & rekryteringsföretag. Vi vet att varje person är unik och därför månar vi om att ditt nästa steg i karriären ska ge dig kunskap och erfarenhet som just du strävar efter. Vi lägger stor vikt vid personliga relationer och vill att du ska må bra och trivas i samarbetet med oss! Vi är din expert inom konsult- och rekryteringstjänster.

Mer info

Omfattning Heltid
Varaktighet Tillsvidare
Antal platser 1
Lön Fast månads- vecko- eller timlön

Sök jobbet

Ansök via arbetsgivarens hemsida

Skicka ansökan

Dela annons