OBS! Sista ansökningsdag har passerat för denna annons. Du kan fortfarande läsa om den, men det går inte längra att ansöka.

Omfattning Heltid
Publicerad 2024-06-19

Har du goda kunskaper i Agresso samt erfarenhet av fakturahantering? Varmt välkommen med din ansökan!

Om uppdraget

Vi söker en administratör med kunskap i Agresso för vår kund som är ett bostadsbolag. Tjänsten är ett konsultuppdrag via Bemannia som startar omgående och pågår till 30/8. Du kommer arbeta vid kundens kontor i Enskede under tiderna08.00-17.00 måndag - fredag.

Dina arbetsuppgifter

I din roll som administratör arbetar du framförallt medkontering avfakturor. Uppföljning,hantering samt fördelning av utställda kundfakturor och inkommande entreprenörsfakturor ingår i dinaarbetsuppgifter. Du arbetar också med allmänadministration och registervård.

Dina kvalifikationer

      • Fullständig gymnasieutbildning gärna med inriktning mot ekonomi/samhälle/teknik alternativt motsvarande kunskaper förvärvade på annat sätt som kan bedömas likvärdig.
      • Dokumenterad erfarenhet som administratör som kan intygas av referens.
      • Erfarenhet av liknande arbetsuppgifter.
      • Flytande i svenska i såväl tal som skrift.
      • Goda kunskaper i Agresso.

      Vi söker dig som är självgående, strukturerad, driven och som har lätt för att samarbeta med andra.

        Meriterande

        • Eftergymnasial utbildning inom fastighet/byggteknik/ekonomi alternativt motsvarande kunskaper förvärvade på annat sätt.
        • Kunskap om fastighetsförvaltning, t ex frågor rörande fastighets- och samordningsansvar, hyreslag och ekonomi.
        • Erfarenhet av och förmåga att tolka och tillämpa avtal.
        • Ledarerfarenhet.

        Vad vi erbjuder dig

        Som konsult på Bemannia erbjuder vi dig en nära kontakt med din konsultchef och en möjlighet till fler uppdrag via oss. Hos oss får du utvecklas på lärorika arbetsplatser och känna att din kompetens kommer till nytta.

        Om ansökan

        Sök tjänsten genom att klicka på ansök nedan. Ladda gärna upp ditt cv i word-format och på svenska. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag, 25/5.

        Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa av ansvarig rekryterare, Annelie Hammarborg [email protected]

        För generella funderingar kring din ansökan eller vår rekryteringsprocess når du oss underkontorstid på 072 169 30 00

        Bemannia är ett publikt och svenskägt bemannings- och rekryteringsföretag som tillhandahåller kompetent och kvalificerad personal genom uthyrning, rekrytering och personalentreprenader inom Organisation & Ledarskap, PR & Information, Marknad & Sälj, Ekonomi, Juridik, HR & Personal, Fastighet & Teknik, IT & Data samt Kontor & Administration. Bemannia har ramavtal med merparten av Sveriges Myndigheter och Sveriges kommuner, dess förvaltningar och bolag. Bemannia är medlem i Kompetensföretagen och är ett auktoriserat Bemanningsföretag och Rekryteringsföretag samt har kollektivavtal med Unionen, Akademikerna, SEKO samt LO och Hotell- och Restauranganställdas förbund. Bemannia är certifierat enligt SS-EN ISO 9001:2015, Ledningssystem för kvalitet, SS-EN ISO 14001: 2015, Miljöledningssystem – krav och vägledning, SS-ISO 45001: 2018, Ledningssystem för arbetsmiljö och SS-ISO/IEC 27001: 2013 Ledningssystem för informationssäkerhet

        Ledningen för bolaget har varit verksam i branschen i 40 år.

        Mer info

        Omfattning Heltid
        Varaktighet 11 Dagar - 3 Månader
        Antal platser 1
        Lön Fast månads- vecko- eller timlön

        Sök jobbet

        Ansök via arbetsgivarens hemsida

        Skicka ansökan

        Dela annons