Om tjänsten

Besök hemsida
Omfattning Heltid
Publicerad 2024-06-19

Är du intresserad av logistik och är en fena på administration? Då är du kanske rätt person för oss! Nu söker vi en logistikadministratör till Electrolux Logistics AB i Mariestad. Om tjänsten Som logistikadministratör kommer du att ha en central roll på logistikavdelningen hos vår kund Electrolux Logistics AB, där du dagligen kommer att ta emot gods och administrera inkommande leveranser från olika delar av världen. Rollen innefattar varierande arbetsuppgifter och du kommer att arbeta inom olika områden som mottagning och kontroll av inkommande gods, dokumentation och administration, kommunikation och problemhantering. Du kommer att samarbeta med interna och externa parter från flera delar av världen där du är en viktig nyckel för att säkerställa effektivitet, kvalitet och kundnöjdhet. Är det dig vi söker? Vi söker dig som är en positiv och social person som har lätt för att samarbeta med andra men likväl har en god förmåga att arbeta självständigt. Vi ser gärna att du har tidigare erfarenhet av administrativa arbetsuppgifter och har ett öga för detaljer. Som person är du noggrann, strukturerad och har god kommunikationsförmåga i tal och skrift både på svenska och engelska. Du besitter god datorvana och förmåga att arbeta med olika typer av system och verktyg. Du kommer framför allt arbeta med affärssystemet SAP. Tidigare erfarenhet inom logistik och administration ser vi som meriterande. Om Electrolux Logistics AB På Electrolux Group arbetar vi varje dag för att förbättra livet för våra kunder, anställda och vår planet. Genom att dela idéer utvecklar vi tillsammans lösningar som skapar ett inbjudande och hållbart hem. Kom och bli en del av oss som du är! Vi tror att olika perspektiv gör oss starkare och mer innovativa. Med medarbetare från över 100 länder lyssnar vi på varandra, bidrar aktivt och växer tillsammans. Missa inte chansen att vara med och skapa framtidens hem! Kort om uppdraget Placeringsort: Mariestad Arbetstid: Dagtid Omfattning: Heltid Anställningsform: Visstid med goda chanser till fast anställning Ansökan För att söka tjänsten klickar du på "Sök tjänsten" ovan och fyller i formuläret eller loggar in med ditt Linkedin-konto nedan. Ansökningar som kommer in med brev eller e-post tar vi tyvärr inte med i rekryteringsprocessen. Vänligen kontakta konsultchef och rekryterare Emelie Zell Wånéus via e-post: [email protected] om du har några frågor eller funderingar. Vid ansökningsproblem eller tekniska frågor, kontakta [email protected] Vi arbetar med löpande urval så skicka in din ansökan redan idag för att inte gå miste om chansen! Forma framtiden med oss! Lernia utvecklar framtidens arbetskraft. Det gör vi genom att utbilda, matcha, bemanna och rekrytera. Snabbt och utan krångel löser vi arbetsmarknadens behov så att människor och företag kan nå sin fulla potential. Det har varit vår uppgift i över hundra år. Lernia omsatte 3,3 miljarder kronor 2022 och finns över hela landet. Vi utbildade och coachade 19 900 personer och förmedlade 11 500 bemanningskonsulter. 13 700 personer fick möjlighet till nytt jobb genom våra tjänster.

Mer info

Omfattning Heltid
Varaktighet 6 Månader eller längre
Antal platser 1
Lön Fast månads- vecko- eller timlön

Sök jobbet

Ansök via arbetsgivarens hemsida

Skicka ansökan

Dela annons