Det finns nu en ny version tillgänglig för ledigajobb.se. Klicka på uppdatera eller ladda om sidan för att få tillgång till den nya versionen.
OBS! Sista ansökningsdag har passerat för denna annons. Du kan fortfarande läsa om den, men det går inte längra att ansöka.
Under en övergångsperiod behöver vår kunds redovisningsfunktion bemannas upp med en redovisningsansvarig för att hantera det operativa arbetet samt vara behjälplig med att effektivisera processerna inom redovisning.
Rollen:
Operativt ansvar för den löpande redovisningen inom bolaget. Arbetsuppgifterna består av bokföring, avstämningar, månads-, tertial och årsbokslut samt årsredovisning- och inkomstdeklaration. Ansvarig för moms- och arbetsgivardeklarationer samt kontakt med Skatteverket. Leda redovisningsarbetet i gruppen. Säkerställa att lagstiftning och interna riktlinjer följs. Rådgivande i ekonomiska frågor övergripande. Samt se över processen och utveckla processerna för en mer effektiv verksamhet.
Projektorganisation
Ingår i gruppen Ekonomi & Inköp, bestående av en ekonomiassistent och en redovisningsassistent vars arbete man leder, i gruppen finns även 2 controllers. Direktrapporterande till Ekonomichef.
Skallkrav:
Börkrav:
Övriga krav:
Din ansökan
Låter rollen intressant och passande? Ansök i så fall omgående för vi intervjuar löpande och rollen kan tillsättas innan sista ansökningsdatum.
Vi kan enbart ta emot och bearbeta din ansökan genom att du registrerar ditt CV i vår portal. Med avseende på GDPR kan vi ej ta emot ansökningar via e-post. Varmt välkommen med din ansökan! Uppdraget är en del av Quest Consulting personaluthyrning.
Om oss
Quest Consulting är ett auktoriserat konsultbolag med kollektivavtal, försäkringar, friskvård och tjänstepension. Vi är specialiserade inom IT, Teknik, HR, Administration och Ekonomi. Vår målsättning är att vara din personliga samarbetspartner och just därför är det så viktigt för oss att arbeta efter våra kärnvärden där våra ledord är att vara Personliga, Nyskapande och Professionella.