OBS! Sista ansökningsdag har passerat för denna annons. Du kan fortfarande läsa om den, men det går inte längra att ansöka.

Omfattning Heltid
Publicerad 2024-06-17

Meet a Student är en jobbplattform för juniora talanger. För kunds räkning har vi publicerat denna annons, vill du komma i kontakt med den slutgiltiga arbetsgivaren kan du klicka dig vidare till annonsen: SNABBFAKTA Omfattning: Heltid Arbetstider: kl. 08.00-17.00 Ort: Stockholm Startdatum: Omgående Anställningsform: Särskild visstidsanställning DIN FRAMTIDA ARBETSPLATS Vi söker nu efter en erfaren Office Manager till en av våra kunder i centrala Stockholm. DINA ARBETSUPPGIFTER SOM OFFICE MANAGER
  • Välkomna externa besökare och medarbetare
  • Hålla ordning på kontoret
  • Hantera bud- och post
  • Svara i telefon och växel
  • Scanning, kopiering, utskrifter
  • Beställning och påfyllning av kontorsmaterial och mat
  • Frukt- och frukostbeställningar
  • Hantera blommor på kontoret
  • Avtal och omförhandling av avtal som är kontorsrelaterade
  • Hantera kontorets resebokningar samt rapportering av statistik kring resebokningar
  • Bokning och koordinering av konferenser, middagar & aktiviteter
  • Kalenderhantering
  • Kontaktperson för externa leverantörer
  • Fakturahantering, attest
  • Kvittoredovisning
  • Skicka ut pressinformation, korrekturläsning
  • Boka kurser, seminarium och utbildningar
  • Hantera friskvård för medarbetare
  • Nyckelhantering
  • Administrera kontorets telefoni (abonnemang mm)
  • Onboarding/offboarding av medarbetare
  • Avtalshantering för fysiska avtal
Som Office Manager är ditt huvudfokus dina medarbetare, externa besökare och kontoret. Du är den som ser till att allt på kontoret flyter på, att medarbetarna mår bra och att alla som kommer i kontakt med företaget får service i världsklass! Företaget har konferenser en gång i kvartalet vilket kommer innebära resor för dig utanför Sverige. VEM ÄR DU?  För dig är det viktigt att människor runtomkring dig trivs och mår bra. Du är en glädjespridare som tar stort ansvar och alltid vill göra det lilla extra för besökare och dina medarbetare. Du är en glädjespridare som tar stort ansvar och alltid vill göra det lilla extra. Du tar initiativ till förbättringar på kontoret och strävar alltid efter att utveckla din roll och kontorets arbetsmiljö. Du som söker uppfyller nedan krav:
  • Har erfarenhet från en liknande roll
  • Talar och skriver obehindrat på svenska
  • Kan kommunicera på engelska via tal och skrift
  • Avslutad gymnasieutbildning
  • Har möjlighet att åka på resor utanför Sverige
  • Goda kunskaper i Office-paketet
Det är meriterande om du arbetat med enklare ekonomiassistentuppgifter tidigare. VAD ERBJUDER VI? Som anställd på Inte Bara Post Bemanning får du en konsultchef som blir ditt bollplank och coach under hela anställningen. Som konsult blir du också en del i vårt konsultnätverk RPB Insights. RPB Insights ger dig utbildning och utveckling i form av föreläsningar, workshops, nätverksträffar och andra sociala tillställningar. Det ger dig också en möjlighet att träffa andra konsulter. Vi erbjuder alla våra konsulter friskvård. ÖVRIG INFORMATION
  • Den här rekryteringsprocessen hanteras av Inte Bara Post Bemanning och vår kunds önskemål är att alla samtal och mail kring tjänsten går till oss. Du kommer att vara anställd av oss på Inte Bara Post Bemanning och blir uthyrd till vår kund.
  • Sök tjänsten genom att klicka på Skicka ansökan. Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen.
  • Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa på [email protected]. Skriv vilken tjänst det gäller i ditt mail och länka gärna till annonsen.

Mer info

Omfattning Heltid
Varaktighet Tillsvidare
Antal platser 1
Lön Fast månads- vecko- eller timlön

Sök jobbet

Ansök via arbetsgivarens hemsida

Skicka ansökan

Dela annons