Det finns nu en ny version tillgänglig för ledigajobb.se. Klicka på uppdatera eller ladda om sidan för att få tillgång till den nya versionen.
Om Early Bird
Med hjärtat i det fria ordet levererar vi för ett hållbart samhälle. Tillsammans med morgontidningen levererar vi det du beställt hos din e-handlare direkt till postlådan eller dörren, redo för dig att plocka in när du vaknar för dagen, smidigt och hållbart. Vi strävar hela tiden efter att förbättra vårt hållbarhetsarbete och har siktet på att vara det mest hållbara leveranssättet i Sverige. Vi jobbar för att bli helt utsläppsfria redan år 2030, vilket är branschens mest ambitiösa mål. Vi tar avstamp FN:s globala hållbarhetsmål och är godkända av den internationellt ansedda organisationen Science Based Targets Initiative.
Vi befinner oss i en tillväxtfas där vi nu letar efter Quality and Customer Service Manager till vår verksamhet.
Om rollen
I rollen som Quality and Customer Service Manager kommer du spela en viktig roll i hur vi arbetar med kundservice och kvalitet på Early Bird. Då vår verksamhet växer, blir detta en ny roll du kommer att kliva in i, med stora möjligheter att påverka hur vår kundservice och kvalitéts avdelning ska styras.
Vi söker någon som kan med driv och gott ledarskap, ta Early Birds kvalitetsarbete till nästa nivå och vara ledande i vår bransch. Rollen kommer att innebära att leda, fördela och utveckla arbetet på ett professionellt och systematiskt sätt. Utöver detta, ta tillvara på kundservice- och kvalitets-teamens kompetenser för att lösa uppgifterna på ett rationellt och effektivt sätt.
Dina huvudsakliga arbetsuppgifter
Utöver detta, kommer du att ha:
Du kommer att rapportera till vår Chief Operating Officer och ingå i ledningsgruppen Operations.
Arbetsplats: Kontor söder om Stockholm, med möjlighet till hemarbete vissa dagar.
Vem du är
Vi söker en person som har erfarenhet av en liknande roll som kan se över vårt arbetssätt och komma med idéer på hur vi kan förbättra våra processer. Vi ser att du har en förmåga att analysera och dra slutsatser kring framtida behov genom att tänka brett, bryta ner problem och hitta nya lösningar. Du är analytisk, drivande och tycker om att arbeta strategiskt. Du är noggrann och strukturerad i ditt arbetssätt samt kan självständigt delegera, prioritera och omprioritera vid hög arbetsbelastning. Du är även en duktig kommunikatör, du har en förmåga att motivera dig själv och andra samt skapa effektiva team. Då Early Bird växer snabbt ska du tycka om att jobba i en föränderlig miljö.
Krav:
Vi ser gärna även att du:
Vad vi erbjuder
Kultur
Early Bird är ett snabbväxande, föränderligt företag. Vi vågar ställa stora krav på oss själva och är ambitiösa i våra mål! Vi välkomnar personer som vill vara med på denna spännande resa. Här hittar du kollegor som är trevliga, ödmjuka och familjära. Vi är inkluderande, ansvarsfulla, modiga, och engagerade.
Förmåner
Vi har flera olika förmåner vi erbjuder våra anställda, nedan får du en inblick i vad vi erbjuder!