Det finns nu en ny version tillgänglig för ledigajobb.se. Klicka på uppdatera eller ladda om sidan för att få tillgång till den nya versionen.
Vilka är vi?
Lybab AB har varit verksamt sedan 2008 med huvudkontor på Lidingö. Vi sysslar med mycket, vilket är både utmanande och stimulerande. Vi genomför både mindre och större entreprenader, inte minst åt välkända företag och offentliga beställare.
En av våra största verksamhetsgrenar är Svets & Smide samt Ytbehandling. Denna verksamhet är i huvudsak förlagd till våra lokaler på Mässingsvägen 6 i Brännbackens industriområde, Österåkers kommun.
Vad innebär jobbet?
Som anläggningsansvarig inom smide och ytbehandling ges du möjlighet att arbeta nära verksamheten och med olika arbetsuppgifter. Tjänsten är knuten till vår anläggning utanför Åkersberga.
Rollen är administrativ och ledande till sin natur, men även omväxlande och du kommer att ha nära kontakt med såväl våra egna arbetare som kunder och deras företrädare. Du kommer ges möjlighet att på egen hand ansvara för hela projekt/avtalskunder, kort sagt att se till större och mindre arbeten fortlöper som de ska och att beställarna är nöjda. Du kommer att vara en viktig länk mellan beställare och den egna organisationen.
Du kommer ha möjlighet att själv påverka rollen och det finns mycket hjälp och stöd att få för den som har rätt driv och intresse. Du kommer att arbeta parallellt med kollegor vilka även de är engagerade i administrationen av liknande arbeten.
Var utförs arbetet?
Mässingsvägen 6, 184 91 Åkersberga. Även besök ute på arbetsplatser/hos kunder kommer att bli aktuellt.
Vem är du?
Du är en nyfiken, ansvarsfull och engagerad person som kan arbeta både självständigt och i grupp. Det är inget krav på att du har egen praktisk erfarenhet av svets/smide/blästring/målning, men du har förmågan att ta till dig nya lärdomar och en grundläggande teknisk förståelse. Vi ser gärna att du har erfarenhet av att ha kontakt med kunder och/eller har lett andra människor i deras arbetsuppgifter. Du har god social förmåga, känsla för kundservice, kunskaper i att kunna formulera dig på svenska eller engelska i både tal och skrift.
För att lyckas i rollen behöver du följande kompetenser: