OBS! Sista ansökningsdag har passerat för denna annons. Du kan fortfarande läsa om den, men det går inte längra att ansöka.

Om tjänsten

Besök hemsida
Omfattning Heltid
Publicerad 2024-06-17

Vi leder vägen till ett hållbart arbetsliv – varje dag    Avonova är Nordens ledande aktör inom företagshälsa och ledarutveckling. Med bred kunskap och stort engagemang hjälper Avonova organisationer och dess medarbetare att bli mer hållbara, kommunicera effektivare och må bättre. Hälsa och arbetsmiljö är avgörande faktorer för att skapa långsiktigt framgångsrika organisationer. Våra 1300 medarbetare på 170 orter levererar varje dag hälsotjänster över hela Norden. Våra kunder finns inom såväl offentlig som privat sektor.  Som säljare hos oss blir du en del av en organisation i snabb förändring och med kompetenta medarbetare. Du kommer arbeta i nära samarbete med olika delar av organisationen och ansvarar för försäljning av tjänster till stora företag. I rollen kommer du att skapa och bygga nya kundrelationer, identifiera affärsmöjligheter och sälja företagets lösningar till potentiella kunder. Rollen är en del av försäljningsorganisationen och du rapporterar till marknads- och försäljningschef. Placering utgår från ett av våra hälsocenter i område Syd. Resor i tjänsten förekommer.  Arbetsuppgifterna inkluderar:  - Att analysera marknaden och identifiera affärspotential genom affärsnytta - Uppsökande kontakt av prospekts för försäljning av våra tjänster - Att skapa förtroende och stärka relationer med potentiella kunder genom tydlig kommunikation - Att skapa förtroende och stärka relationer med kunder genom konsultativ vägledning och kommunikation - Att proaktivt föreslå och erbjuda relevanta tjänster för kunder - Att både självständigt och i samarbete med andra ta fram säljande offerter - Att uppdatera kundinformation och säljaktiviteter i vårt CRM-system - Att aktivt bidra till utveckling av funktionen och rollen tillsammans med dina kollegor Vem är du? Vi tror att du är en relationsbyggare som fungerar bra i team och har en god kommunikationsförmåga. Du är resultatinriktad, trivs med högt tempo och behåller lugnet även i utmanande situationer. Du är en problemlösare som arbetar strukturerat och kvalitetsinriktat. Du har också en god affärsförståelse, förstår kundperspektivet och tillämpar affärsmässiga principer. I denna rekryteringsprocess kommer vi lägga stor vikt vid dina personliga egenskaper. För att lyckas i rollen ser vi att du har följande bakgrund/kvalifikationer: - Gedigen erfarenhet av företagsförsäljning och förhandlingar - God vana av Officepaketet - Erfarenhet av arbete i CRM-system   Det är meriterande om du:  - Har erfarenhet inom företagshälsovård eller liknande Vi erbjuder Vi erbjuder ett stimulerande arbete i ett företag med stor förändringsvilja och potential. Dagens Avonova befinner sig i ett spännande utvecklingsskede med en ny ledning på plats, en omarbetad strategi och ett stort fokus på expansion i Sverige. Vi vill att du ska må bra och trivas och erbjuder därför friskvårdsbidrag och företagshälsovård. Vi är medlemmar i Almega Vårdföretagarna med kollektivavtal med Vårdförbundet, Akademikerförbunden, Läkarförbundet och Vision. Vi rekryterar löpande så vi ber dig inkomma med personligt brev och CV så snart som möjligt. Utdrag ur belastningsregistret samt drogtest kommer att ske i samband med anställning. Om du har frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta marknads- och försäljningschef Rickard Cox på mejl [email protected]   Alla erbjudanden om rekryterings- och annonseringshjälp undanbedes.

Mer info

Omfattning Heltid
Varaktighet Tillsvidare
Antal platser 1
Lön Fast månads- vecko- eller timlön

Sök jobbet

Ansök via arbetsgivarens hemsida

Skicka ansökan

Dela annons