OBS! Sista ansökningsdag har passerat för denna annons. Du kan fortfarande läsa om den, men det går inte längra att ansöka.

Omfattning Heltid
Publicerad 2024-06-16

Är du strukturerad och lösningsorienterad med erfarenhet inom logistik och administration? Vill du vara en del av ett dynamiskt team i en växande organisation? Den Hartogh söker nu en Logistikadministratör med start omgående. Välkommen med din ansökan! OM TJÄNSTEN Royal Den Hartogh Logistics är mer än bara en arbetsplats. Som anställd blir man en del av ett team med ambitiösa människor som tillsammans skapar innovativa logistiklösningar. Här möts kunskap, engagemang och arbetsglädje på ett unikt sätt. Företaget grundades för över 100 år sedan som ett familjeföretag och har behållit denna familjära känsla genom åren. Denna gemenskap är en av företagets stora styrkor – medarbetarna arbetar tillsammans och ställer alltid upp för varandra och kunderna. Arbetskulturen präglas av samarbete, tillväxt och kvalitet. Man tror på att pålitliga lösningar skapas genom teamwork, vilket gör Royal Den Hartogh Logistics till en utmärkt plats för både arbete och karriärutveckling. Royal Den Hartogh Logistics växer snabbt och har idag omkring 60 medarbetare i Göteborg varv 15-20 på kontoret i Gårda. Företaget söker nu en ny talang som vill spela en viktig roll i ett dynamiskt team. Arbetsuppgifterna inkluderar att hantera ankommande transporter till Göteborg och assistera underleverantörer i flödet. En central del av arbetet är att hitta rätt typ av utrustning och säkerställa att logistiken fungerar smidigt. Det innebär att hålla koll på flödet via underleverantörer och terminaler samt att se till att transporter är planerade i transportsystemet. Arbete i excel förekommer därtill grundläggande faktureringsuppgifter. VI SÖKER DIG SOM - Har arbetslivserfarenhet inom administration och service, gärna inom logistik och/eller transport - Har god system- och datorvana, främst excel - Har god kommunikationsförmåga på både svenska och engelska, i både tal och skrift då det krävs i dagliga arbetsuppgifter - Har en avslutad gymnasieutbildning Det är meriterande om du har - Erfarenhet inom logistik, gärna med fokus på transportsektorn - Förståelse för lagerhantering och transportflöden - B-körkort pga kundbesök och dylikt Kunskap kan erhållas genom utbildning, erfarenhet eller att vara självlärd För att lyckas i rollen har du följande personliga egenskaper: - Självgående - Initiativtagande - Samarbetsvillig Vår rekryteringsprocess Denna rekryteringsprocess hanteras av Academic Work och vår kunds önskemål är att alla frågor rörande tjänsten skickas till Academic Work. Vi tillämpar löpande urval och kommer plocka ner annonsen när tillräckligt många kandidater har nått slutskedet i rekryteringsprocessen. Rekryteringsprocessen innehåller två urvalstest: ett personlighetstest och ett test i kognitiv förmåga. Testerna är ett verktyg för att kunna hitta den kandidat med högst potential för tjänsten samt främja jämlikhet, mångfald och en rättvis rekryteringsprocess. INFORMATION OM FÖRETAGET Läs mer här!

Mer info

Omfattning Heltid
Varaktighet 6 Månader eller längre
Antal platser 1
Lön Fast månads- vecko- eller timlön

Sök jobbet

Ansök via arbetsgivarens hemsida

Skicka ansökan

Dela annons