Omfattning Heltid
Publicerad 2024-06-14

Har du en bakgrund inom lager & logistik? Är du dessutom riktigt vass på att upprätta och bevara kundrelationer har vi jobbet för dig! Vi söker nu en ny kollega då vi fortsätter växa.

Om tjänsten

Som Kundansvarig arbetar du med våra kunder och skapar så bra förutsättningar som möjligt för en lyckad daglig drift. Våra kunder finns främst i Sverige, men även några utanför.

Uppdraget för teamet består i att vårda och underhålla relationen med våra kunder. Det görs genom uppföljningsmöten där strategier och åtgärdsplaner tas fram som därefter ska genomföras.

Som Kundansvarig är du även med vid uppstart av nya kunder, kunder som precis signat avtal och valt att arbeta tillsammans med oss. Du kommer utveckla och bygga långsiktiga relationer med kunden för att driva lönsam tillväxt, med andra ord inget sälj utan istället löpande underhåll. Utöver det kommer du att driva projekt tillsammans med teamet.

Om dig

Vi söker dig som brinner för att bygga och utveckla långsiktiga relationer. Vi ser gärna att du är driven och vill vara med och utveckla hur vi arbetar. Din positiva inställning sprider energi till teamet och bidrar till ett gott samarbete.

För att lyckas i rollen krävs det att du ser lösningar där andra ser problem. Det är av yttersta vikt att du är mån om att hjälpa kunden på bästa sätt och alltid letar efter det lilla extra. Du tar egna initiativ och har ett driv med fokus på att nå mål och resultat.

Du har:

– Tidigare erfarenhet av logistik, 3PL-verksamhet, lager eller e-handel.

– Tidigare erfarenhet av administrativa uppgifter.

– Tidigare erfarenheter av kundrelationer eller 1-2 års erfarenhet i liknande roll.

–Goda kunskaper i Office-paketet och behärskar svenska och engelska i tal och skrift.

Om företaget

Shelfless Sverige är ett tredjepartslogistikföretag (3PL) vilket betyder att vi hanterar hela logistikflödet åt våra kunder. Vi är tidigare DreamLogistics AB men sen ca 2 år tillbaka en del av Bring och går nu under namnet Shelfless Sverige. Vi erbjuder samma tjänster och lösningar men under nytt namn. Våra kunder är främst e-handelsföretag vilket gör att vi har höga krav på vår service. Vi sätter alltid kunden i första rum och lever efter mottot: Vi älskar våra kunder.

Praktisk information

Tjänsten är en tillsvidareanställning på 100 % med inledande provanställning på 6 månader. Placering är Rosersberg, norr om Stockholm. Tillträde sker enligt överenskommelse.

Vi arbetar med ett löpande urval och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Har du frågor kring tjänsten är du välkommen att kontakta Julia Rudh på [email protected] eller på 0733663046. Sista ansökningsdag är 30 juni.

Vi förbehåller oss rätten att utföra bakgrundskontroller på slutkandidater.

Vi har gjort medieval för denna rekrytering och undanber oss därför kontakt med annonssäljare eller andra säljare av rekryteringstjänster.

Välkommen in med din ansökan, vi ser fram emot att träffa just dig!

Mer info

Omfattning Heltid
Varaktighet Tillsvidare
Antal platser 1
Lön Fast månads- vecko- eller timlön

Sök jobbet

Ansök via arbetsgivarens hemsida

Skicka ansökan

Dela annons