OBS! Sista ansökningsdag har passerat för denna annons. Du kan fortfarande läsa om den, men det går inte längra att ansöka.

Omfattning Heltid
Publicerad 2024-06-13

Meet a Student är en jobbplattform för juniora talanger. För kunds räkning har vi publicerat denna annons, vill du komma i kontakt med den slutgiltiga arbetsgivaren kan du klicka dig vidare till annonsen: Arbetsbeskrivning Till storbank söker vi nu flera personer för konsultuppdrag till en nyutvecklad roll där du arbetar med administration och support för att säkerställa datakvalitet och regelefterlevnad relaterat till leverantörer. Du säkerställer att banken har korrekt och uppdaterad leverantörsdata på plats genom samarbete med kontraktsägare och kontaktperson hos leverantören. Arbetsuppgifterna innebär bland annat att: • Säkerställa att leverantörsdata är uppdaterad i SRCM (Supplier Risk & Contract Management System) • Övervaka och hantera systemgenererade leverantörsrisker samt agera och följa upp på dem • Föra dialog och hålla egna möten med leverantörer för att säkerställa att banken har all och rätt information som behövs • Administrera och samordna den obligatoriska återkommande bedömningen baserat på interna krav och regelverk såsom GDPR, Infosec och andra uppförandekoder som medföljer med KYS-riktlinjer (Know Your Supplier) • Hantera leverantörsrelaterade administrativa aktiviteter såsom att ta emot och hantera svar på leverantörsundersökningar • Stötta kontraktsägarna med leverantörsrelaterade uppgifter • Agera SPOC (Single Point of Contact) för fakturarelaterade frågor på leverantörsnivå Arbetet kommer till stor del att ske på huvudkontoret i Sundbyberg, där du på sikt och enligt överenskommelse med chef kan arbeta delvis hemifrån. Detta är ett konsultuppdrag med planerad start i mitten på augusti och sex månader framöver, med möjlighet till förlängning eller överrekrytering. Kvalifikationer och egenskaper Vi söker dig som har en avslutad kandidatexamen inom relevant område och som med fördel har erfarenhet inom inköp, risk/compliance och/eller kundsupport/backoffice. Du har god system- och datorvana liksom mycket goda kunskaper i svenska och engelska i tal och skrift. För att lyckas och trivas i rollen tror vi att du har en stark känsla för ägarskap i ditt arbete där du är mån om att leverera goda resultat samt säkerställa att ingenting faller mellan stolarna. Vidare har du en god förmåga att arbeta strukturerat och systematiskt där det är av stor vikt att det resultat som levereras håller en hög kvalitet. Du har stort driv, följer upp och säkerställer att arbetsuppgifterna blir slutföra. Vi tror även att du är kommunikativ, service minded och relationsskapande då du kommer ha mycket kontakt med både leverantörer och intressenter internt. Som konsult går du ut på uppdrag hos vår kund och hjälper dem under ett projekt, ett tidsbegränsat behov eller när de av annan anledning behöver extra kompetens. Du får möjlighet att bidra med dina erfarenheter och samtidigt utveckla och bredda din egen kompetens från olika arbetsplatser. Våra konsultuppdrag kan vara både längre och kortare och ibland finns även möjlighet att bli överrekryterad till kundföretaget. Vi erbjuder en trygg anställning med kollektivavtal och personalförmåner. Detta får du som konsult på Amendo Vår största tillgång är våra kollegor! För att göra ett bra jobb hos våra kunder är det viktigt att du trivs hos oss. Som konsult på Amendo får en trygg, hållbar och kompetensdriven arbetsgivare med ett välkänt varumärke. Du tilldelas även en branschkunnig Talent Consultant Manager på Amendo som du som konsult alltid kan vända dig till. Vidare ser vi också till att du får en såväl spännande som långsiktig utveckling i din konsultroll. Som konsult hos oss på Amendo får du tillgång till vår förmånsportal Benify. I denna portal kan du nyttja ditt friskvårdsbidrag, men även ta del av såväl deals som rabatter på tjänster och varor som vi tror skapar mervärde i livet - såsom hjälp i hemmet, träningsaktiviteter och upplevelser. Om Amendo Amendo är en av Sveriges ledande aktörer inom rekrytering och konsultuthyrning med en tydlig inriktning mot ekonomi, bank, finans, försäkring, HR och kommunikation. Vi är ett expansivt bolag med kontor i centrala Stockholm, Göteborg, Malmö, Sundsvall och Luleå med verksamhet i hela Sverige. Följ oss gärna på Linkedin, Instagram, Facebook och TikTok! Amendo är en del av Amendo Group och har arbetat med kompetensförsörjning sedan 2001. Tillsammans med våra systerbolag Lagotto Executive Search & Interim och Amendo Tech utvecklar vi världen med kompetens, idag och i framtiden. Frågor och kontakt Vid frågor och funderingar är du välkommen att kontakta Amendos Talent Consultant Manager Julia Strömberg, [email protected]. Då vi träffar kandidater löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum är du varmt välkommen att söka tjänsten så snart som möjligt. Vi ser fram emot din ansökan!

Mer info

Omfattning Heltid
Varaktighet Tillsvidare
Antal platser 1
Lön Fast månads- vecko- eller timlön

Sök jobbet

Ansök via arbetsgivarens hemsida

Skicka ansökan

Dela annons