Om tjänsten

Besök hemsida perido.se
Omfattning Heltid
Publicerad 2024-06-12

Om du har tidigare erfarenhet av ett serviceyrke, gärna i en reception, finns här ett spännande uppdrag hos en advokatbyrå i centrala Stockholm! Vi råder dig varmt att läsa vidare för att se om detta är ditt nästa steg...

Om tjänsten

Vi på Perido letar efter en duktig receptionist till vår kund som är en välkänd advokatbyrå. Arbetstiderna kommer att vara mellan 8-18.30 och du kommer att rulla på ett 3-skift med två andra receptionister. Tjänsten är placerad på advokatbyråns kontor i centrala Stockholm.

Dina arbetsuppgifter

Som receptionist fungerar du som den primära kontaktpunkten för både medarbetare på advokatbyrån och dess besökare. Att ta emot och assistera besökare är en central del av arbetsdagen, och det är viktigt att ge ett vänligt och professionellt intryck. Du stödjer även kontorets dagliga verksamhet med en rad administrativa sysslor bl.a. att hantera post- och paketleveranser samt att svara på telefonsamtal och e-post men också kring förberedelser kring lokaler i samband med möten och konferenser.

Dina egenskaper

Som receptionist är ett glatt och trevligt bemötande avgörande, och därför är du en person som trivs med att arbeta med människor. Du är kommunikativ och strävar alltid efter att ge bästa möjliga service, samtidigt som du njuter av varierande arbetsuppgifter. Med din noggranna natur arbetar du strukturerat och med god ordning.

En spännande och omväxlande tjänst väntar på dig. Vi ser fram emot att få din ansökan på engelska – skicka in den redan idag!

Kvalifikationer:

  • Gymnasial utbildning
  • Erfarenhet av att arbeta med service, gärna i en reception
  • God systemvana
  • Förmåga att kommunicera obehindrat i tal och skrift på svenska och engelska

Omfattning och tillträde

Heltid, konsultuppdrag i 6 månader med chans till förlängning i 5 månader. Start omgående.

Ansökan

Ansökan görs på vår hemsida perido.se/. Klicka på knappen ansök i annonsen för aktuell tjänst och fyll i dina uppgifter samt bifoga CV. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan så snart som möjligt då urval sker löpande. Notera att viss information gällande uppdraget och/eller kundföretaget medvetet kan ha utlämnats från annonsen, först vid kontakt med ansvarig rekryterare får du all information som du behöver.

Ansvarig rekryterare för denna tjänst är Amanda Delvén som kan nås på [email protected] De flesta frågor eller funderingar kan du hitta svar på under perido.se/vanliga-fragor/. Om du fortfarande inte hittat svaret du söker är du välkommen att kontakta oss på [email protected] så svarar någon av våra rekryteringskommunikatörer dig. Ange alltid tjänstens referensnummer 34674 i ämnesraden. Vänligen notera att vi endast tar emot ansökningar på vår hemsida och att vi inte har möjlighet att svara på hur du ligger till i processen.

Om Perido

Varför heter vi Perido? Det kommer från det latinska ordet Peridoneus som betyder ”väl matchad”. Att matcha vår konsults kompetens och karriärinriktning med våra kunders behov är det vi är allra bäst på! Perido är ett konsult- och rekryteringsföretag inom tjänstemannasektorn som hjälper dig till nästa steg i yrkeslivet och vår vision är att alla ska trivas och vara engagerade på jobbet. Vi har vuxit stadigt sedan starten 2003 och har över 1500 medarbetare över hela landet, varav ett femtiotal arbetar på våra kontor i Stockholm och Göteborg. Som konsult hos oss blir du en viktig del av vår organisation och du växer tillsammans med oss genom att förstärka med din kompetens ute i våra kunders organisationer. Läs mer om oss på Perido: https://perido.se/om-oss/.

Mer info

Omfattning Heltid
Varaktighet 6 Månader eller längre
Antal platser 1
Lön Fast månads- vecko- eller timlön

Sök jobbet

Ansök via arbetsgivarens hemsida

Skicka ansökan

Dela annons