OBS! Sista ansökningsdag har passerat för denna annons. Du kan fortfarande läsa om den, men det går inte längra att ansöka.

Omfattning Heltid
Publicerad 2024-06-11

Meet a Student är en jobbplattform för juniora talanger. För kunds räkning har vi publicerat denna annons, vill du komma i kontakt med den slutgiltiga arbetsgivaren kan du klicka dig vidare till annonsen:   Är du en tekniskt kunnig problemlösare med en passion för att hjälpa andra? Vill du vara en kontaktpunkt för våra kunder och spela en nyckelroll i att säkerställa att våra kunder får den bästa möjliga upplevelsen? Då kan du vara Avokis nästa First Line Support! Avoki är ett ledande IT-bolag som specialiserar sig på att leverera innovativa och kundanpassade IT-lösningar. Vi strävar efter att ligga i framkant av teknologisk innovation och kundvärde och arbetar hårt för att förenkla och förbättra våra kunders vardag genom pålitlig support och expertis. I rollen som First Line Support hos Avoki hjälper du våra kunder att effektivisera sina processer genom att ta emot och lösa ärenden i vårt ärendehanteringssystem. Du kan sätta dig in i kundernas situation och trivs i rollen att få kundens miljö att fungera problemfritt. Huvudsakliga arbetsuppgifter
  • Ta emot och hantera inkommande supportärenden via telefon, e-post och chatt.
  • Identifiera, analysera och lösa tekniska problem för våra kunder.
  • Ge tydliga och effektiva instruktioner till användare på olika nivåer.
  • Dokumentera ärenden och uppdatera vårt ärendehanteringssystem.
  • Samarbeta med andra team för att säkerställa snabb och effektiv problemlösning.
Din profil/kvalifikationer
  • Erfarenhet av kundsupport, gärna inom IT
  • Grundläggande förståelse för IT-system och nätverk
  • Utmärkt kommunikationsförmåga och ett lösningsorienterat arbetssätt
  • Goda kunskaper i svenska och engelska, både i tal och skrift
Vad erbjuder vi dig?
  • Generösa förmåner som Lunchkort, Friskvårdstimme & Friskvårdsbidrag
  • Kontinuerlig utveckling genom certifieringar och utbildningsprogram
  • Flexibel arbetsplats
  • Ett företag som värderar en god balans mellan arbete och fritid
Ansök nu och ta nästa steg i din karriär som First Line Support hos oss på Avoki. Vi ser fram emot att välkomna dig till vårt företag!

Mer info

Omfattning Heltid
Varaktighet Tillsvidare
Antal platser 1
Lön Fast månads- vecko- eller timlön

Sök jobbet

Ansök via arbetsgivarens hemsida

Skicka ansökan

Dela annons