Om tjänsten

Besök hemsida
Omfattning Heltid
Publicerad 2024-06-11

Vår vision och affärsidé går ut på att frigöra kundens tid genom att effektivisera och förenkla livet på kontoret!

Enkelt, professionellt och personligt Dessa ledord sammanfattar vår filosofi och metod. Vi ser kundrelationen som ett långsiktigt och strategiskt partnerskap och är måna om att förtroendet för oss är väl underbyggt. Vi tror på tillgänglighet, i både expertis och kommunikation, och allt från oss - offerter, avtal och service, genomsyras av tydlighet.

Living Happy Boss”Ingenting är omöjligt! Living Happy Boss innebär att vi brinner för det vi gör, vi sporrar varandra att utvecklas och att nå våra mål. Vi njuter av resor, kick-off, segling, fotboll, golftävlingar och många andra aktiviteter både under och utanför arbetstid. Vi har helt enkelt roligt på jobbet och är väldigt stolta över att vi har blivit tilldelade utmärkelsen ”Great Place to Work.”

Vi är dedikerade till att skapa positiva arbetsupplevelser för våra kunder och är ständigt på jakt efter kreativa och engagerade individer som vill vara en del av vårt framgångsrika team. Som en anställd hos oss kommer du att ha möjlighet att bidra till vår företags framgång och arbeta i en stimulerande och samarbetsinriktad miljö.

Är du noggrann, gillar att leverera hög kvalité och har öga för detaljer? Gillar du även att ha flera bollar i luften och att vara lösnings orienterad? Happy boss söker just nu en driftledare inom lokalvård. Som Driftchef ansvarar du för att säkerställa en hög standard av renlighet och hygien inom samtliga anläggningar. Detta innefattar planering, ledning och övervakning av lokalvårds verksamheten samt att säkerställa att alla arbeten utförs enligt gällande standarder och riktlinjer.

Arbetsbeskrivning

I denna roll kommer du att vara en av Happy Boss nyckel resurser, såväl i arbete ute hos kund som på kontoret i Solna, och rollen rapporterar direkt till bolagets COO. I din roll så kommer du ha en ledande roll och behöver därför vara van vid administration, planering, schemaläggning och beställningar.

Dina arbetsuppgifter:

Planering och ledning

  • Ansvara för daglig planering och koordinering av lokalvårdsarbetet.
  • Upprätta arbetsplaner och scheman för driftledare samt lokalvårdsperonalen.
  • Övervaka och justera arbetsfördelningen vid behov för att säkerställa effektivitet.
  • Övervaka kostnader och effektivisera processer för att minimera utgifter.
  • Rekrytera, utbilda och utveckla lokalvårdspersonal.

Offerera och upphandlingar:

  • Utarbeta offerter till kunder, nya som gamla.
  • Delta i upphandlingar och förhandlingar med underleverantörer för förbrukningsmaterial.

Projektledning:

  • Hantera uppstarter av nya kunder/objekt, inklusive planering, resursallokering och övervakning av genomförandet.
  • Säkerställa smidig övergång och implementering av lokalvårdstjänster på nya objekt.

Kvalitetskontroll:

  • Genomföra regelbundna inspektioner för att säkerställa att lokalvården uppfyller företagets standarder.
  • Kontroller med kund samt egenkontroller.
  • Implementera och följa upp kvalitetskontrollprogram.
  • Hantera kundklagomål och vidta korrigerande åtgärder vid behov.
  • Ha daglig kundkontakt och kundbesök för att säkerställa att kund är nöjd.

Övrigt arbetsuppgifter:

  • Upprätta materialstandard.
  • Upprätta städscheman.
  • Skapa grund/mall för kvalitetskontroll i arbetsverktyget Tengella.

Vi tror även att

Du är ansvarsfull, strukturerad och serviceinriktad & engagerar och entusiasmerar dina teammedlemmar

Du har öga för detaljer och kan föreslå förbättringar för dina kunder

Du är positivt inställd och ser problem som en möjlighet

Har erfarenhet av motsvarande tjänst och du utrycker dig väl i tal och skrift på svenska

Du har datorvana och meriterande, men inget krav, är erfarenhet inom MS Office-programmen och/eller branschrelaterade affärsprogram

Har god kunskap om städteknik och städkvalitet

Städutbildning som SRY/PRYL eller liknande samt fasadrengöring är meriterande men inget krav

Körkort Klass B är ett krav för tjänsten

Övrigt

Vi kommer i denna process att träffa kandidater löpande, och tycker du att ovan låter som något för dig ser vi gärna att vi får din ansökan omgående.

Happy Boss AB är ett dynamiskt och innovativt företag som startade för 13 år sedan. Sedan dess har Happy Boss blivit tilldelade flertalet utmärkelser - exempelvis har vi blivit DI Gasell samt nominerade till Entrepreneur of the Year. 2022 blev vi utsedda till branschledande inom FM, något vi är mycket stolta över. 2023 blev vi även utnämnda till årets företagare i Solna kommun.

Happy Boss erbjuder kvalitativa och kostnadseffektiva Facilitylösningar till mellanstora och stora företag runt om i Norden där vi finns på 40 orter. Våra största affärsområden är Lokalvård, Mat på jobbet- lösningar, Kaffemaskiner, Larm, Bemanning, Print och telefonilösningar. Utöver Happy Boss egna föreskrifter och policys är vårt miljöledningssystem ISO 14001-certifierat och vårt kvalitetssystem är ISO 9001-certifierad.

Mer info

Omfattning Heltid
Varaktighet Tillsvidare
Antal platser 1
Lön Fast månads- vecko- eller timlön

Sök jobbet

Ansök via arbetsgivarens hemsida

Skicka ansökan

Dela annons