Om tjänsten

Besök hemsida omnils.se
Omfattning Heltid
Publicerad 2024-06-11

OMNILS GROUP är ett facility management-företag med många kunder inom hotell & restaurangbranschen. Vi är ISO-certifierade på både miljö och kvalitet, vilket genomsyrar allt vi gör. Vi tycker om att jobba nära våra kunder och att tillsammans finna de bästa lösningarna för just dem. Vårt mål är den nöjda kunden och vi anpassar alltid verksamheten efter kundens behov av städning. Vi skapar långsiktiga relationer med kunden i centrum. Företaget kommer under 2024 att omsätta cirka 36 miljoner kronor och sysselsätta cirka 200 personer. OMNILS kärnverksamhet är Städ och Bemanning. Vi kommer städa ca 200,000 hotellrum under 2024 för de hotell vi samarbetar med. Vi är ett ISO (Kvalitet och Miljöcertifiering) Städ och Bemanningsföretag och medlemmar i branschorganisationen Almega samt Svenskt Näringsliv.


Huvudsakliga arbetsuppgifter:

Som Area Housekeeping Manager kommer du att ha en nyckelposition i att säkerställa att våra gäster får en överlägsen hotellupplevelse, genom att utveckla och driva utbildning av housekeeping, enligt OMNILS eget framtagna koncept, OMNILS Academy.

OMNILS Academy består av olika moment och delar, som berör housekeeping i sin helhet, och där vi utbildar all vår personal i att arbeta med samsyn och enighet över kvalitet, leverans och gästnöjdhet. Vi vill att du med din erfarenhet är drivande i utveckling och framtagande av en utbildning med hög standard, och även utbildar på respektive nivå.

Den vi söker:

  • Du har minst 2 års erfarenhet av housekeeping på hotell samt av allmänna ytor
  • Du har minst 2 års erfarenhet av arbetsledning inom housekeeping
  • Du kan uppvisa goda referenser från tidigare arbetsplatser
  • Du är van vid att driva projekt och att arbeta självständigt
  • Du tycker att det är roligt att leda och motivera personal
  • Du är en god kommunikatör i tal och skrift, och har lätt för att lära ut dina kunskaper på ett tillgängligt och enkelt sätt
  • Du förstår vikten av en god introduktion och utbildning inom respektive område
  • Du tycker att det är viktigt att arbeta med kvalitet och ser detaljer
  • Du har positiv energi som smittar av sig och inspirerar andra
  • Som Area Housekeeping Manager leder du genom att vara ett föredöme och visar att det går att åstadkomma resultat med små medel
  • Du är närvarande och lyhörd efter personalens utvecklingsbehov
  • Du kan ta tuffa beslut när det behövs
  • Du har systemvana och tycker att det är roligt med digitala lösningar
  • Du har en administrativ ådra, och förstår vikten av ordentlig dokumentation
  • Du är drivande i rekrytering, upplärning och introduktion av ny personal
  • Du arbetar löpande med att säkerställa kvalitet samt rapporterar eventuella brister i vårt system
  • Du arbetar löpande med måluppföljning av gästnöjdhet
  • Du har mycket god förståelse för siffror och ekonomi i daglig drift
  • Du talar svenska och engelska i tal och skrift
  • Du har B- körkort och tycker att det är roligt att ha ett flexibelt jobb

Hör av dig!

Är du lika nyfiken på oss som vi är på dig? Tveka inte att höra av dig till vår CEO Riaz Uddin på 076-090 73 57 om du har frågor kring tjänsten, eller om OMNILS GROUP AB.

För oss är det viktigt att våra medarbetare trivs - på alla sätt. Vi erbjuder därför ett arbete i en miljö som karaktäriseras av våra värdeord: engagemang, glädje och respekt. Vi är måna om att stödja och uppmuntra våra medarbetare i deras utveckling. Det är därför glädjande för oss att vi kan erbjuda goda utvecklingsmöjligheter inom OMNILS gruppen.

Skicka ansökan

Mer info

Omfattning Heltid
Varaktighet Tillsvidare
Antal platser 1
Lön Fast månads- vecko- eller timlön

Dela annons